katy 2.8 1998r ile warte ? wycinał ktoś ?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
ktmpower
Posty: 9
Rejestracja: 11 cze 16, 2:50
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łowicz

#1

Post autor: ktmpower »

Witam może ktoś z was wycinał katy w 2.8.
Ile mogę za nie dostać ?
Sondy mam usunięte wiec i tak błąd nie wyskoczy.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: zibi_j1 »

Dlaczego chcesz je wyciąć? W benzynie to może nie wyjść na zdrowie silnikowi
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#3

Post autor: piotrek1474 »

Kolega kiedyś sprzedawał od BMW to za jeden dostał ok. 250zł.
Obrazek
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#4

Post autor: Broder »

ja sprzedalem z m54 oba za 250 pln
W m52tu katy sie zapychaja (te na kolektorach) i wywala EML, usuniecie ich to raczej same korzysci.
Obrazek
lapa
Bywalec forum
Posty: 239
Rejestracja: 29 cze 14, 17:06
BMW: Alpina B3 Coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

#5

Post autor: lapa »

ja wycinalem w m52b28tu , mocy nie ubylo a dzwiek byl fajny , niestety katow z tego silnika nie sprzedasz albo inaczej sprzedasz ale za 50zl za oba , ja obdzwonilem kilkanascie punktow nigdzie nie chcieli ich kupic a jak juz chcieli to wlasnie za 20-30zl za sztuke wiec do dzis leza na polce a bmw dawno zmienilo wlasciciela :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”