kasowanie licznika przeglądu E46 320D

Roballo
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 5 mar 12, 21:42
BMW: E46 Compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czeladź

#1

Post autor: Roballo »

Witajcie,
mam pytanie w jaki sposób mogę skasować inspekcję oleju, ponieważ mam z tym problem, który polega na tym, że prędzej wymieniłem olej niż wskazania licznika o 5000 km i teraz nie da się skasować go do "zera "
Będę wdzięczny za pomoc.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#2

Post autor: adamusiek »

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1050
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon .
Ostatnio zmieniony 28 lut 14, 21:32 przez adamusiek, łącznie zmieniany 1 raz.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Romanikxxl
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Albo podłączając pod kompa INPA.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Roballo
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 5 mar 12, 21:42
BMW: E46 Compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czeladź

#5

Post autor: Roballo »

Bardzo wszystkim dziękuję :)
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#6

Post autor: Frost »

Lub jak masz stare złącze 20pin BMW to pod maską trzeba zewrzeć dwa piny 19 i jakiś jeszcze (chyba 7).
OSA BMW

#7

Post autor: OSA BMW »

Frost pisze:Lub jak masz stare złącze 20pin BMW to pod maską trzeba zewrzeć dwa piny 19 i jakiś jeszcze (chyba 7).
Nie zewrzec ,pomiędzy musi być zaroweczka
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#8

Post autor: Frost »

Wcale nie musi, sam tak robiłem u siebie. Zwykłym drutem.
OSA BMW

#9

Post autor: OSA BMW »

Można,ale w niektórych (nie w im dlaczego) nie działa a z zaroweczka zawsze :)
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#10

Post autor: Frost »

U mnie różnicy nie było czy z żarówką czy bez. Z początku też się męczyłem bo kasowałem nie serwis a inspekcję (czy jak się to tam zwie), albo na odwrót. Później normalnie przeszło jak się zewrze krócej/dłużej(nie pamiętam).
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”