KAMOKA-zaciski porażka

Awatar użytkownika
Warszawiak
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 27 lut 19, 15:39
BMW: 320
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Warszawiak »

Panowie jaka jest wasza opinia na temat zacisków KAMOKA, bo mnie to już ch*j strzela. kupiłem 2 i po tygodniu już cieknie a przed założeniem wszystko wyczyściłem. :o :o :o
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#2

Post autor: kosteg »

Ja się zawsze trzymam jednego zdania - dla mnie zaciski tylko oryginalne i regeneracja. Zaciski w e46 mają tak banalną budowę, że szukanie jakichkolwiek zamienników moim zdaniem mija isę z celem. Tym bardziej, że nie jesteś pierwszą osobą która ma problemy z nowymi (nadal nie potrafię sobie wyobrazić jak źle musi być zacisk wykonany, aby nowy uszczelniacz w nowym rowku z nowym tłoczkiem nie pracował właściwie i zacisk przeciekał).

Jeśli zatem tylko auto nie miało wyrwanej kolumny wraz ze zwrotnicą i zaciskiem to każdy zacisk można łatwo i tanio zregenerować przywracając w zasadzie do stanu nowego (nowy tłoczek, komplet gumek, czyszczenie, odpowietrzniki, smarowanie)
Obrazek
Awatar użytkownika
Benyz
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 18 lut 19, 16:24
BMW: 320
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg

#3

Post autor: Benyz »

Zależy ile chcesz w to pieniędzy włożyć, jak chcesz tanio to może faktycznie możesz regenerować, ale to też nie zawsze działa, a zamienniki to u siebie montowałem SKV i nie miałem z nimi problemów, ale wiesz jak to bywa z zamiennikami raz trafisz, a raz nie. Poczytaj jeszcze trochę na ten temat na forum to znajdziesz odpowiedź. :D
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#4

Post autor: kosteg »

Benyz pisze: 16 gru 20, 7:57 jak chcesz tanio to może faktycznie możesz regenerować, ale to też nie zawsze działa,
Co może nie działać w regeneracji? Co to za bzdury? Zacisk w E46 ma tak prostą budowę, że nie ma opcji aby regeneracja nie była skuteczna. Wykonana prawidłowo (co w sumie tutaj ogranicza się do oczyszczenia dokładnego miejsca na osłonę przeciwpyłową i główną gumkę zacisku) zawsze jest równa w zasadzie nowemu zaciskowi.
Benyz pisze: 16 gru 20, 7:57 jak chcesz tanio to
Zamienniki zacisków oscylują w okolicach 100pln, zestaw naprawczy wraz z tłoczkiem i prowadnicami to ok 90pln. Normalnie taniość...
Obrazek
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#5

Post autor: Adam1003 »

Wszystko się zgadza biorąc pod uwagę, że zacisk dłuższy czas nie był zaniedbywany i gniazdo tłoka nie ma rys/wżerów co niestety często się zdarza.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#6

Post autor: kosteg »

Adam1003 pisze: 16 gru 20, 9:19 Wszystko się zgadza biorąc pod uwagę, że zacisk dłuższy czas nie był zaniedbywany i gniazdo tłoka nie ma rys/wżerów co niestety często się zdarza.
No proszę Cię! Miałeś kiedyś zacisk w ręce? Tłoczek nie współpracuje z gniazdem a z gumką, która jednocześnie zapewnia ruch powrotny tłoczka. Cylinder tłoczka nie ma prawa być porysowany - ale nawet gdyby był to i tak nie ma to na nic wpływu bo z niczym nie współpracuje.

Obrazek

Sam tłoczek może zostać porysowany syfem jaki przedostanie się przez osłonę pyłową i dostanie pomiędzy niego a oring. Jednak taki tłoczek wraz z gumką się wymienia i znów mamy "nowy zacisk".
Obrazek
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#7

Post autor: GUMMISS »

Jeżeli zacisk nie posiada jakiegoś uszkodzenia(tak zdążyło
mi się wyłamać kawałek przy odpwietrzniku) to nie widzę celu zakupu nowego. Czyszczenie, nowe gumki, nowy tłoczek, odpowietrznik, malowanie i mamy nowy zacisk..... :good:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”