BMW E46 Kabel dcan łączy się w INPA tylko z silnikiem. Jak zrobić, żeby zczytał wszystko?

lukasz1987
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 14, 14:39
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#1

Post autor: lukasz1987 »

Witam.
Niebieski kabel dcan z suwakiem, który uległ uszkodzeniu:)
Na ślepo połączyłem czerwony kabel z ostatnim pinem, lecz w inpie łączy się tylko z silnikiem. Pozostałych podzespołów nie odczytuje.
Czy wie ktoś, gdzie i co należy zlutować żeby wszystko czytało?
Poniżej zdjęcie płytki.
Obrazek
Obrazek
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#2

Post autor: kosteg »

Sprawdź multimetrem ale ten przełącznik tylko zwiera te przewody. A zatem w zależności od tego co tam się wyrabia albo je łaczysz albo nie. Nic więcej.
Obrazek
lukasz1987
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 14, 14:39
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#3

Post autor: lukasz1987 »

Tak, ale nie wiem w jakim położeniu mają być te kable żeby działało w inpie.
Wystarczyło suwak przesunąć o stopień w lewo i też nie łączyło.
Nie bardzo wiem jak to połączyć żeby czytało wszystkie moduły.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

jeden kabelek idzie do pinu 7, drugi do pinu 8
ma byc tak polutowane, aby w jednej pozycji przelacznika bylo zwarcie tych dwoch, w innej rozwarcie
dlatego kolega wyzej napisal abys sprawdzil multimetrem

jak ten przelacznik ma wiecej niz dwie pozycje, to pewnie dlatego ze akurat takie mieli na półce w fabryce
aby czytalo wszystkie moduly w e46 te piny powinny byc polaczone, czy na tym przelacznik jakas pozycja gdzie zwiera te dwa kable
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
lukasz1987
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 14, 14:39
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#5

Post autor: lukasz1987 »

scghost pisze: 15 lis 21, 11:13 jeden kabelek idzie do pinu 7, drugi do pinu 8
ma byc tak polutowane, aby w jednej pozycji przelacznika bylo zwarcie tych dwoch, w innej rozwarcie
dlatego kolega wyzej napisal abys sprawdzil multimetrem

jak ten przelacznik ma wiecej niz dwie pozycje, to pewnie dlatego ze akurat takie mieli na półce w fabryce
aby czytalo wszystkie moduly w e46 te piny powinny byc polaczone, czy na tym przelacznik jakas pozycja gdzie zwiera te dwa kable
Dzięki za odpowiedź.
U mnie ten przełącznik jest wyłamany, czyli go nie ma. Będę musiał kombinować z tym multimetrem, ale pewnie skończy się i tak na wyrzuceniu kabla
Ostatnio zmieniony 15 lis 21, 16:38 przez lukasz1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

to zlutuj te dwa kable razem na stałe i tyle...
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”