Jakiej firmy opony polecacie??
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 lut 09, 0:01
- BMW: E46 330 CI Face lift
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: UK
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Birmingham
Zdecyduje sie na Nexen n3000 zobaczymy zdam relacje pozniej Widzialem je dzisiaj na zywo i wygladaja dosc dobrze jak na budzetowe opony.Z ciekawostek dzieki nowym przepisa opony maja czytelne informacje i tak:
Nankang ns2 zyzycie paliwa klasa E , trzymanie na mokrym klasa C i glosnosc 71db
Nexen n3000 fuel - E , wet grip - C no i troche glosniejsze 73 db
Wedlug tego powinny podobnie zachowywac sie na mokrym idac dalej i to bedzie dobre
Bridgestone s001 fuel - G !!!! na mokrym klasa C i 72db
Fakt ze mogly by byc jeszcze ze 2 parametry ale teraz przynajmniej cos juz wiadomo i nie tak latwo bedzie wciskac Nam kupujacym jakiegos dziadostwa.
I na koniec Falken 914 ZE fuel - C na mokrym klasa B i 71 db Czas pokaze kiedy przestana pisac bzdury w niektorych testach opon w tym ADAC rozumiem promowanie wlasnych marek ,ale ciekawostka jest ze niektore opony klasy premium maja piekny napis made in China
Nankang ns2 zyzycie paliwa klasa E , trzymanie na mokrym klasa C i glosnosc 71db
Nexen n3000 fuel - E , wet grip - C no i troche glosniejsze 73 db
Wedlug tego powinny podobnie zachowywac sie na mokrym idac dalej i to bedzie dobre
Bridgestone s001 fuel - G !!!! na mokrym klasa C i 72db
Fakt ze mogly by byc jeszcze ze 2 parametry ale teraz przynajmniej cos juz wiadomo i nie tak latwo bedzie wciskac Nam kupujacym jakiegos dziadostwa.
I na koniec Falken 914 ZE fuel - C na mokrym klasa B i 71 db Czas pokaze kiedy przestana pisac bzdury w niektorych testach opon w tym ADAC rozumiem promowanie wlasnych marek ,ale ciekawostka jest ze niektore opony klasy premium maja piekny napis made in China
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 lut 13, 12:52
- BMW: Touring 330i - M54B30 / była E46 323iA -1998
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Leszno
Panowie, musze na lato - czyli w marcu kupić dwie nowe oponki na przód:
Wczesniej (2010 i 2011) jeżdziłem z przodu na Michelinach Primacy 4-letnie wiec guma juz chyba "nie teges" bo nosiło na koleinach(zawias sprawdzony), po czym w tamtym roku kupiłem z braku kasy Nankang NS 2 - dałem je na przód Micheliny poszły na tył. Na Nankangach juz było dużo lepiej na koleinach. Teraz chce kupić na przód cos lepszego - nankangi pojdą na tył.
Chce ładną oponke w "V" no i oczywiscie bezpieczną a z racji tego ze rozmiar 225/45 R17 musi też byc "twarda" żeby nie nosiło.
Co bedzie najlepszym wyborem:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-proxes-t1-r-225-45-r17-94-y-zr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/bfgoodrich-g-force-profiler-225-45-r17-91-y
http://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-rainsport-2-225-45-r17-91-w-fr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/vredestein-ultrac-sessanta-225-45-r17-94-y-xl#reviews
Patrząc po "etykietach" :
- Toyo G / E / 71 dB - Oszczędność / Hamowanie / Hałas
- BFGoodrich F / B / 75 dB
- Uniroyal E / B / 71 dB
- Vredestein F / C / 67 dB
Uniroyal wydaje sie być najrozsądniejszym wyborem.
Korci mnie troche ten kosmiczny Vredestein, z tym że znalazłem kilka opini w necie że sie szybko ścierają?
Co sądzicie?
Wczesniej (2010 i 2011) jeżdziłem z przodu na Michelinach Primacy 4-letnie wiec guma juz chyba "nie teges" bo nosiło na koleinach(zawias sprawdzony), po czym w tamtym roku kupiłem z braku kasy Nankang NS 2 - dałem je na przód Micheliny poszły na tył. Na Nankangach juz było dużo lepiej na koleinach. Teraz chce kupić na przód cos lepszego - nankangi pojdą na tył.
Chce ładną oponke w "V" no i oczywiscie bezpieczną a z racji tego ze rozmiar 225/45 R17 musi też byc "twarda" żeby nie nosiło.
Co bedzie najlepszym wyborem:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-proxes-t1-r-225-45-r17-94-y-zr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/bfgoodrich-g-force-profiler-225-45-r17-91-y
http://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-rainsport-2-225-45-r17-91-w-fr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/vredestein-ultrac-sessanta-225-45-r17-94-y-xl#reviews
Patrząc po "etykietach" :
- Toyo G / E / 71 dB - Oszczędność / Hamowanie / Hałas
- BFGoodrich F / B / 75 dB
- Uniroyal E / B / 71 dB
- Vredestein F / C / 67 dB
Uniroyal wydaje sie być najrozsądniejszym wyborem.
Korci mnie troche ten kosmiczny Vredestein, z tym że znalazłem kilka opini w necie że sie szybko ścierają?
Co sądzicie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 451
- Rejestracja: 16 mar 10, 19:32
- BMW: 330D /224HP/500NM :]
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Sieradz/Heerhugoward
Ja śmigam na toyo proxes t1R moim zdaniem daja rade nie zauważyłem jakichś problemów z tymi oponami ja polecam
Bo gdyby nie Niemce nie jeździł bym teraz w Beemce
Mój 3 litrowy Szatan ---> https://e46forum.pl/3-litrowy-szatan-bbs-s13-znowu-lato-str-6094
Mój 3 litrowy Szatan ---> https://e46forum.pl/3-litrowy-szatan-bbs-s13-znowu-lato-str-6094
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 lut 09, 0:01
- BMW: E46 330 CI Face lift
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: UK
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Birmingham
A czy ktos mial stycznosc z http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://sailuntyre.eu/images/ZS.png&imgrefurl=http://sailuntyre.eu/tyres/zsplus.html&h=600&w=464&sz=944&tbnid=3hxkf3VkKm3kaM:&tbnh=90&tbnw=70&prev=/search%3Fq%3Dsailun%2Batrezzo%2Bzs%252B%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=sailun+atrezzo+zs%2B&usg=__ncCi7Ug1b3ETpg41KLEEODR9Yxs=&docid=AW6Y2F59WWSfrM&hl=en&sa=X&ei=rxQpUZGkNZDL0AWq74CAAw&sqi=2&ved=0CE4Q9QEwBA&dur=209
Malo o niej w necie jedynie troche w angielsko jezycznych forach. Niby opona caloroczna ,ale raczej nie wielosezonowa tak czy inaczej sprzedaja ja w niemczech co oznacza ze skoro dopuszczona do sprzedazy to juz jest dobrze. Czytalem pozytywne opinie po probach z autami Infinity i byla lepsza od Bridgestone ,ale chyba byl to zjazd sponsorowany ,bo byl banner tej firmy na siatce.
http://www.tyres-pneus-online.co.uk/car-tyres-SAILUN/ATREZZ,ZS,PLUS/225,45,R17,94,W,XL.html
zuzycie paliwa klasa B trzymanie na mokrym klasa B i 72db
Malo o niej w necie jedynie troche w angielsko jezycznych forach. Niby opona caloroczna ,ale raczej nie wielosezonowa tak czy inaczej sprzedaja ja w niemczech co oznacza ze skoro dopuszczona do sprzedazy to juz jest dobrze. Czytalem pozytywne opinie po probach z autami Infinity i byla lepsza od Bridgestone ,ale chyba byl to zjazd sponsorowany ,bo byl banner tej firmy na siatce.
http://www.tyres-pneus-online.co.uk/car-tyres-SAILUN/ATREZZ,ZS,PLUS/225,45,R17,94,W,XL.html
zuzycie paliwa klasa B trzymanie na mokrym klasa B i 72db
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 lut 09, 0:01
- BMW: E46 330 CI Face lift
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: UK
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Birmingham
Wole jak na forum kazdy ocenia ,bo tam nigdy nie wiadomo kto to napisze dystrybutor czy konkurencja. Wedlug najnowszych nalepek na oponach z informacja o parametrach jest bardzo dobrze mam jeszcze z tydzien na decyzje i potem trzeba cos kupic. Jak cos zdam relacje hehe
Ja na lato mam komplet goodyear f1 asymmetric 2 nie narzekam kleją się drogi, ciężko na nich kapcia spalic, na mokrym też są ok. Nawet jak w tym roku spadł pierwszy śnieg dało radę normalnie jechać
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
Kilka osób pozytywnie się wypowiedziało o Nexenach N3000. A czy ktoś wie coś na temat N6000, N8000, N9000? Czy to są nowsze modele, czy lepsze/gorsze?
Tegoroczna wiosna dało sporo czasu do namysłu odnośnie opon letnich. Ja się w końcu zdecydowałem na Goodyeary Eagle F1 Asymmetric 2 (dłuższej nazwy dać nie mogli ). Pierwsze wrażenia po trasie - jest lepiej niż na Toyo Proxes T1R. Cichsze i wyraźnie lepiej mi się auto po koleinach prowadzi (tańczy mniej). Przyczepność? Jeszcze nie szalałem ale wydaje się ok. Czyli pierwsze wrażenia dobre. Zapłaciłem 450zł/szt za rozmiar 225/45/17. Do kompletu opon Goodyear dodaje pakiet assistance (na całą cywilizowaną Europę) w przypadku kapcia.
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Witam, odświeżę trochę temat.
Przymierzam się do kupna opon letni w rozmiarze 225/45 i 245/40 R17. Początkowo wybór padł na Continental ContiSportContact 5 ale po przeczytaniu większej ilości opinii martwi mnie trochę szybka ścieralność tych opon.
Rozważam również takie opony jak
Pirelli P Zero Nero GT
Vredestein Ultrac Sessanta XL
Bridgestone Potenza S001 FR
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 MFS
może ktoś coś podpowie?
Przymierzam się do kupna opon letni w rozmiarze 225/45 i 245/40 R17. Początkowo wybór padł na Continental ContiSportContact 5 ale po przeczytaniu większej ilości opinii martwi mnie trochę szybka ścieralność tych opon.
Rozważam również takie opony jak
Pirelli P Zero Nero GT
Vredestein Ultrac Sessanta XL
Bridgestone Potenza S001 FR
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 MFS
może ktoś coś podpowie?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1218 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maczupikczu
-
- 0 Odpowiedzi
- 618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Biemdablju
-
- 2 Odpowiedzi
- 2431 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bzik
-
- 2 Odpowiedzi
- 2843 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kaszankazmajonezem
-
- 0 Odpowiedzi
- 1154 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Iri
-
- 2 Odpowiedzi
- 1986 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 4 Odpowiedzi
- 2841 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 3 Odpowiedzi
- 3145 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roberto18
-
- 1 Odpowiedzi
- 5927 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 197 Odpowiedzi
- 45517 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie