Jakie sprężyny obniżające?

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
CvanyAdi

#1

Post autor: CvanyAdi »

Siema, jakie polecacie sprężyny obniżające i ile mm?
Myślałem nad mts technikami, macie jakies propozycje zeby autko ladnie siedziało? I czy warto kupić używkę? Na giełdzie w necie widzialem mts technik -40mm/-20mm za 250zl warto?

Obrazek
Larry
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 14 lip 16, 11:00
BMW: 330iA
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#2

Post autor: Larry »

Siema, proponowałbym dołożyć i kupić sprawdzony przez wielu Eibach Pro Kit, czasem idzie wyrwać używany zestaw za dobre pieniądze. ;)
Według producenta obniżenie przodu to 30mm, tyłu 20-25mm.
Osobiście tego nie mierzyłem.
Poniżej zdjęcie jak to siedzi u mnie na 330iA.
Obrazek
Obrazek
CvanyAdi

#3

Post autor: CvanyAdi »

Larry pisze: 24 lip 20, 16:46 Siema, proponowałbym dołożyć i kupić sprawdzony przez wielu Eibach Pro Kit, czasem idzie wyrwać używany zestaw za dobre pieniądze. ;)
Według producenta obniżenie przodu to 30mm, tyłu 20-25mm.
Osobiście tego nie mierzyłem.
Poniżej zdjęcie jak to siedzi u mnie na 330iA.
Obrazek
Obrazek
No ladnie siedzi :) jestem laikiem jesli chodzi o to więc ile mm przod i tyl bylby dobry do mojej e46 zeby ladnie siadla? 2002r 316i 1.8 fele 17'
Artek88
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 12 wrz 18, 15:05
BMW: E46 330dA Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno

#4

Post autor: Artek88 »

Eibach jest dobry, sprawdzony i w dobrej cenie. Choć ja uważam że e46 bardziej pasuje przód -40 tył-20/25 więc ja bym na twoim miejscu szukał sprortline. Ja mam prokit bo do 330d sprortline nie robią. Ogólnie jakoś tył mi siadł za bardzo ale poradziłem sobie grubsza podkładka. Zależy co kto lubi ;). Mi brakowało troche z nowo z przodu to założyłem mocowanie z e36.
A tak na marginesie Larry śliczna sztuka. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Zależy gdzie jeździsz, ja mam w dwóch e46 pro-kit i zdecydowanie nie założyłbym sportline, auta jeżdżą na codzień a już trzeba uważać, z resztą widać na zdjęciach, że to nie jest wysokie auto w takim zestawieniu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#6

Post autor: Lashie »

Jak jeździsz po mieście, lubisz lakierować zderzaki, zbierać ich resztki z jezdni i wyglądać jak kursant prawa jazdy przy parkowaniu to sportline będzie odpowiedni :crazy:
CvanyAdi

#7

Post autor: CvanyAdi »

maniek21112 pisze: 31 lip 20, 6:27 Zależy gdzie jeździsz, ja mam w dwóch e46 pro-kit i zdecydowanie nie założyłbym sportline, auta jeżdżą na codzień a już trzeba uważać, z resztą widać na zdjęciach, że to nie jest wysokie auto w takim zestawieniu.
Auto na codzień głównie miasto, co tydzien trasa 150km w jedną no i polna tez sie zdarzy :D rozejrze się za eibach
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Zapomnij o sportline, dobrze radzę, prokit z czasem bardziej siada niż deklarują, jest optymalnie wtedy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Larry
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 14 lip 16, 11:00
BMW: 330iA
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#9

Post autor: Larry »

maniek21112 pisze: 1 sie 20, 6:13 Zapomnij o sportline, dobrze radzę, prokit z czasem bardziej siada niż deklarują, jest optymalnie wtedy.
Kolega dobrze radzi.

U mnie na pro kicie i felgach 18' w połączeniu z m-pakietowym zderzakiem, już się muszę czasem napocić, żeby zderzakiem nie zahaczyć, a co dopiero na sportline. :D
Początkowo po założeniu pro kitu wydaje się, że auto niespecjalnie się obniżyło, ale po zrobieniu kilkuset km wszystko się układa i siada nieco niżej.
Ewentualnie jak z przodu dla Ciebie to za mało, to jeszcze można założyć poduszki amortyzatorów od e36, one są parę mm niższe, niż te od e46.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”