Jakie opony letnie do E46 polecacie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 1700
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Z takim wyprzedzeniem chcesz kupować czy tylko się rozglądasz? Bo kupno opony tylko po to by poczekała do zimy w garażu (jeśli tylko nie ogranicza Cię budżet i nie polujesz na wyprzedaże) to nie najlepszy pomysł. Ja staram się kupować opony zawsze "w ostatniej chwili" i zawsze najmłodsze dostępne.
Kormoran i dębica to ogumienie jakie miałem w typowym mieszczuchu z potężnym 1.3 pod maską Tam spisywały się sensownie, nawet w przypdaku zimowej dębicy wyjątkowo dobrze - kopny śnieg nie był zupełnie wyzwaniem. Jednak nie bardzo to widzę poza miastem i do czegoś więcej. To jednak tylko opinia bo nie miałem nic podobnego na większym aucie.
Kormoran i dębica to ogumienie jakie miałem w typowym mieszczuchu z potężnym 1.3 pod maską Tam spisywały się sensownie, nawet w przypdaku zimowej dębicy wyjątkowo dobrze - kopny śnieg nie był zupełnie wyzwaniem. Jednak nie bardzo to widzę poza miastem i do czegoś więcej. To jednak tylko opinia bo nie miałem nic podobnego na większym aucie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1700
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Conti winter contact ts860 (w tym roku ma wyjść następca). Przerobiłem kilka kompletów na różnych autach w różnych rozmiarach i jestem więcej niż zadowolony. Obecnie mam to w e46 na 17" i w ibizie na 15". Miałem na mondeo w 16" i na e46 wcześniej w 16" (sprzedane wraz z felgami tu na grupie). Mam to na służbowej octavi również w 16". Autostrada, deszcz, śnieg, kopny śnieg, miasto, góry i wyjazdy na narty. Bardzo ale to bardzo chwalę tę oponę. Niezależne testy też potwierdzają jak dobre to rozwiązanie. Conti co sezon ostatnio ma promocję zwrotu części kasy. Kupując obecny komplet zimówek dostałem 150pln zwrotu - więc działa.
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Gdzie Conti do kormorana za jedna gumę conti ma już komplet na przod xd
Jak jeździsz tylko po mieście i największe szaleństwo to wystartowanie ze świateł na wprost i stop na kolejnych to będzie ok, w każdych innych warunkach doplacilbym do markowych gum, nie oszukujmy się, Nie bez powodu są 3 razy tańsze niż opony premium a opinie na oponeo czy innym serwisie można między bajki włożyć, bo jeżeli ktoś się przesiadł z 10 letnich gum na nowe kormorany to zawsze Brdzie zmiana na plus.
Jak jeździsz tylko po mieście i największe szaleństwo to wystartowanie ze świateł na wprost i stop na kolejnych to będzie ok, w każdych innych warunkach doplacilbym do markowych gum, nie oszukujmy się, Nie bez powodu są 3 razy tańsze niż opony premium a opinie na oponeo czy innym serwisie można między bajki włożyć, bo jeżeli ktoś się przesiadł z 10 letnich gum na nowe kormorany to zawsze Brdzie zmiana na plus.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1700
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Daleki jestem od porównywania jednych do drugich. Napisałem gdzie i jak używałem kormoranów i dębic a także podkreśliłem tam, że poza miastem to ja bym ich nigdzie nie brał.
Dziś polecam opony na jakich śmigam już od dość dawna (zdaje że pierwszy komplet w roku ich premiery zakładałem) i jestem bardzo z nich zadowolony.
Uważam, że w przypadku gum nei warto kierować się zasadą "cena czyni cuda". Jesli ktoś poważnie myśli o bezpieczeństwie to miast kormorana za gotówkę może pomyśleć o komplecie premium w ratach 0. I wówczas dowolna guma staje się osiągalna. A zyskujemy wiele. Jednak jak napisałeś - kwestia gdzie i jak dużo kto śmiga.
Dziś polecam opony na jakich śmigam już od dość dawna (zdaje że pierwszy komplet w roku ich premiery zakładałem) i jestem bardzo z nich zadowolony.
Uważam, że w przypadku gum nei warto kierować się zasadą "cena czyni cuda". Jesli ktoś poważnie myśli o bezpieczeństwie to miast kormorana za gotówkę może pomyśleć o komplecie premium w ratach 0. I wówczas dowolna guma staje się osiągalna. A zyskujemy wiele. Jednak jak napisałeś - kwestia gdzie i jak dużo kto śmiga.
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Ja wychodze z zalozenia, Ze jesli opona na caly okres uzytkowania choc raz uchroni mine przed dzwonem, to jest warta kazdej Ceny, ja jezdze jak debil i opona ma wytrzymac wszystko, tym bardziej wtedy, kiedy kierownika poniesie fantazja. Na zdrowiu I zyciu sie nie oszczedza dlatego wszelkie imperiale, Kormorany zostawiam emerytom, do jezdzenia po bulki wFabii beda ok, do 200 konnego tylnionapedowego bmw ni chu*a. Rozumiem he w cebulandii zarobki sa jakie sa, dlatego jezeli kogos nie stac na komplet markowych opon, to nie powinien nawet patrzec na BMW, bo Pol biedy jak jebnie w slup, gorzej jak obok slupa bedzie przechodzic kobieta z dzieckiem...
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 kwie 21, 10:19
- BMW: BMW Seria 3 320TD
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Masz rację, też jeżdżę jak debil i w sumie opony powinny to wytrzymać, dzięki za pomoc, będę szukał jakiś lepszych oponLashie pisze: ↑29 kwie 21, 12:35 Ja wychodze z zalozenia, Ze jesli opona na caly okres uzytkowania choc raz uchroni mine przed dzwonem, to jest warta kazdej Ceny, ja jezdze jak debil i opona ma wytrzymac wszystko, tym bardziej wtedy, kiedy kierownika poniesie fantazja. Na zdrowiu I zyciu sie nie oszczedza dlatego wszelkie imperiale, Kormorany zostawiam emerytom, do jezdzenia po bulki wFabii beda ok, do 200 konnego tylnionapedowego bmw ni chu*a. Rozumiem he w cebulandii zarobki sa jakie sa, dlatego jezeli kogos nie stac na komplet markowych opon, to nie powinien nawet patrzec na BMW, bo Pol biedy jak jebnie w slup, gorzej jak obok slupa bedzie przechodzic kobieta z dzieckiem...
Na górę
- Warszawiak
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 lut 19, 15:39
- BMW: 320
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
A jak ma być inaczej?? Logiczne, że @Lashie ma rację. Podstawowym zadaniem opon jest zapewnienie bezpieczeństwa, więc lepiej jakiegoś taniego g***na nie kupować do BMW. Ja chcesz przyoszczędzić to sobie kup punto i tam wkładaj te tanie oponki.
- KucaQ
- Bywalec forum
- Posty: 320
- Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
- BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
- VIN: PP00711
- Płeć:
Bez urazy, ale to, że coś jest drogie wcale nie oznacza, że jest najlepszej jakości... 2-3 dekady temu tak było, ale nie teraz. To, że mam BMW wcale nie oznacza, że musze kupować opony za kilka tysięcy. Ja rozumiem, że BMW to marka premium, ale nie popadajmy w paranoję.Warszawiak pisze: ↑30 kwie 21, 7:43 Ja chcesz przyoszczędzić to sobie kup punto i tam wkładaj te tanie oponki.
Ja osobiście w ubiegłym roku na zimę kupiłem Goodride SW608 na 16 cali - chinole, jednak ten model miałem wcześniej sprawdzony i jestem z tych opon bardzo zadowolony jak na ich cenę. Tegoroczną zimę przejeździły bez zająknięcia, nawet dały radę w górach w największe śniegi w lutym i ani razu nie czułem niepewności. Miałem kupować Nokiany WR D4, ale jak poczytałem opinie o nich i posłuchałem znajomych którzy na nich jeździli to zrezygnowałem. A prawda jest taka, że teraz wszystkie opony są na 4 góra 5 sezonów, chyba że wcześniej się zetrą. I kolejna sprawa - chinol, aby być dopuszczonym do ruchu w Europie musi przejść te same testy homologacyjne co Pirelli, Michelin, Goodyear itp.
Na lato jeżdżę na Uniroyalach Rainsportach 3 w 18 calach. Opony są miękkie i szybko dosyć się ścierają, jednak na mokrym nie mają sobie równych, aquaplaningu jeszcze na nich nie uświadczyłem, a niejednokrotnie wyjeżdżałem z tunelu w ulewę. Podobno 5 są jeszcze lepsze, dlatego jak mi się trójki zużyją, to wlecą piątki
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 20 Odpowiedzi
- 7231 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 2 Odpowiedzi
- 2571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HooMoo
-
- 0 Odpowiedzi
- 1880 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Revi
-
- 8 Odpowiedzi
- 2177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 11 Odpowiedzi
- 11208 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 22 Odpowiedzi
- 8375 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 26 Odpowiedzi
- 10041 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Breyton
-
- 10 Odpowiedzi
- 6424 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1039 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 1 Odpowiedzi
- 2412 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112