Jakie gumowe elementy zawiasu tył wymienić?
-
- Bywalec forum
- Posty: 269
- Rejestracja: 25 maja 10, 15:21
- BMW: E46 330 CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Witam,
planuję wymienić gumki w tylnim zawieszeniu. Mozliwe ze poliuretan ale jeszcze nie jestem pewien. Na razie wymieniłem amorki, odboje i osłony.
Prosze o schemat i ewntualnie numery częsci, gumowych tulejek, które trzeba wymienić eksplatujac pojazd. Chciałbym zrobić to kompleksowo.
Mile również bedą widziane numery części oem
planuję wymienić gumki w tylnim zawieszeniu. Mozliwe ze poliuretan ale jeszcze nie jestem pewien. Na razie wymieniłem amorki, odboje i osłony.
Prosze o schemat i ewntualnie numery częsci, gumowych tulejek, które trzeba wymienić eksplatujac pojazd. Chciałbym zrobić to kompleksowo.
Mile również bedą widziane numery części oem
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BD51&mospid=47620&hg=33
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_0840&hg=33&fg=30
Proponuję wymienić:
Nr. 2, 3 oraz 4
Nr 2 i 3 objawia się przeważnie piszczeniem na nierównościach. Nr 4 nie wiem czy czytałeś albo spotkałeś się z "pływającym tyłem" właśnie to "łożysko" jest za to odpowiedzialne.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_1024&hg=33&fg=45
Proponuję wymienić:
Nr. 6
Na poliuretanach auto będzie się prowadzić jak dorożka...
Miałem to w E30 i nie nadaję się na nic innego jak tylko jazda po idealnie prostych asfaltach.
Szkoda że od razu nie wymieniłeś poduszek pod amory... Prosta sprawa a lubi utrudnić życie
Ew. jak masz $ i chcesz mieć wsio na TIP TOP to polecam łożyska "w kołach".
Warto sprawdzić mocowanie mostu... Poduchy w jakim są stanie itd. oraz nieco dalej pójść i zobaczyć łącznik gumowy wału.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_0840&hg=33&fg=30
Proponuję wymienić:
Nr. 2, 3 oraz 4
Nr 2 i 3 objawia się przeważnie piszczeniem na nierównościach. Nr 4 nie wiem czy czytałeś albo spotkałeś się z "pływającym tyłem" właśnie to "łożysko" jest za to odpowiedzialne.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_1024&hg=33&fg=45
Proponuję wymienić:
Nr. 6
Jeżeli chcesz żeby auto było bardzo twarde to śmiało zakładaj. Lecz jeżeli użytkujesz auto po "naszych" drogach a nie po torze to polecam pozostać przy opcji fabrycznej...sabbath pisze:Mozliwe ze poliuretan ale jeszcze nie jestem pewien.
Na poliuretanach auto będzie się prowadzić jak dorożka...
Miałem to w E30 i nie nadaję się na nic innego jak tylko jazda po idealnie prostych asfaltach.
Szkoda że od razu nie wymieniłeś poduszek pod amory... Prosta sprawa a lubi utrudnić życie
Ew. jak masz $ i chcesz mieć wsio na TIP TOP to polecam łożyska "w kołach".
Warto sprawdzić mocowanie mostu... Poduchy w jakim są stanie itd. oraz nieco dalej pójść i zobaczyć łącznik gumowy wału.
-
- Bywalec forum
- Posty: 269
- Rejestracja: 25 maja 10, 15:21
- BMW: E46 330 CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
No i zdecydowałem sie na zalup elementów 2, 3 i 4 oraz 6. Wszystkiego po 2 sztuki. Wybór padł na Lemfordera bo podobno idzie na pierwszy montaż tylko BMW daje swoje logo. I teraz pytanie - czy po wymianie tego bedę musiał ustawiać zbieznosc? I czy wymiana jest kłopotliwa?MARC pisze:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BD51&mospid=47620&hg=33
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_0840&hg=33&fg=30
Proponuję wymienić:
Nr. 2, 3 oraz 4
Nr 2 i 3 objawia się przeważnie piszczeniem na nierównościach. Nr 4 nie wiem czy czytałeś albo spotkałeś się z "pływającym tyłem" właśnie to "łożysko" jest za to odpowiedzialne.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=33_1024&hg=33&fg=45
Proponuję wymienić:
Nr. 6
Jeżeli chcesz żeby auto było bardzo twarde to śmiało zakładaj. Lecz jeżeli użytkujesz auto po "naszych" drogach a nie po torze to polecam pozostać przy opcji fabrycznej...sabbath pisze:Mozliwe ze poliuretan ale jeszcze nie jestem pewien.
Na poliuretanach auto będzie się prowadzić jak dorożka...
Miałem to w E30 i nie nadaję się na nic innego jak tylko jazda po idealnie prostych asfaltach.
Szkoda że od razu nie wymieniłeś poduszek pod amory... Prosta sprawa a lubi utrudnić życie
Ew. jak masz $ i chcesz mieć wsio na TIP TOP to polecam łożyska "w kołach".
Warto sprawdzić mocowanie mostu... Poduchy w jakim są stanie itd. oraz nieco dalej pójść i zobaczyć łącznik gumowy wału.
Oraz czy 400 zł za te wszystkie rzeczy Lemfordera z wysyłka to dużo?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Myślę że 400zł to standardowa cena za wszystko... Ani za duża ani za mała...
Na 99% będziesz musiał robić zbieżność. W krakowie przód 80zł tył 40zł tak sobie liczą...
Na 99% będziesz musiał robić zbieżność. W krakowie przód 80zł tył 40zł tak sobie liczą...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1829 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 20 Odpowiedzi
- 9281 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 8 Odpowiedzi
- 3646 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 3389 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 2592 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 3 Odpowiedzi
- 2028 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krzysiiekb
-
- 1 Odpowiedzi
- 600 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 4291 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 4 Odpowiedzi
- 6833 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 12 Odpowiedzi
- 4539 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roberto18