Jaki gwint wybrać ?

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Mysterie
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 14 mar 15, 21:20
BMW: E46 320Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#1

Post autor: Mysterie »

Cześć,
Przymierzam się do zakupu gwintu do swojej e46 coupe. Kupiłem niedawno felgi s132 i zamówiłem oponki 215/35 na przód i 225/35 na tył.
Ogólnie nie chciałbym wydawać za dużo pieniędzy na gwint. Czego oczekuję to jakiegoś w miarę komfortu i żeby z tyłu w razie czego mogły dwie osoby usiąść. Na początku myślałem o MTS ale poczytałem trochę o chińczykach i jakoś nie do końca jestem przekonany jedni chwalą, inni odradzają.
Podobno MTS z tyłu jest dość miękki więc myślałem o przodzie MTS, a tyle techixa(który ponoć jest twardszy) czy to by miało sens?
Zastanawiam się również czy nie lepiej dołożyć tysiąca i kupić Lowtec H9.2 lub AP.
Samochód służy do codziennej jazdy, w 80% jeżdżę po mieście gdzie praktycznie połowa miasta jest obłożona kostką brukową :(
Demonem prędkości nie jestem, raczej jeżdżę spokojnie, bardziej cenię sobie komfort. Co byście mi doradzili w takiej sytuacji? Zainwestować trochę więcej kasy i kupić droższy czy chiński na moje potrzeby mi wystarczy?

PS. Byłbym wdzięczny za podesłanie jakiegoś sklepu czy coś gdzie mógłbym zamówić gwint w dobrych pieniądzach, po jakiś rabatach.
Adaś1990
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 10 sty 17, 10:48
BMW: e46 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
VIN: JH26106

#2

Post autor: Adaś1990 »

Gwint =/= komfort
Możesz kupić gwint powiedzmy z AP z regulacją twardości i powiem szczerze zaskoczył mnie pozytywnie.
Znajomy ma w e46, przewiózł mnie i jest na prawdę dobrze. Jednak cena jest już dosyć wysoka.
Z tego co czytałem i rozmawiałem z ludzmi, gwint MTS'a nie jest taki miękki jeśli chodzi o tył. Co prawda TaTechnix jest twardszy ale MTS jest prawdopodobnie twardszy od AP.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”