Jaki gwint? Mętlik w głowie

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Globi
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 28 sie 15, 12:02
BMW: e46 m47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: 3Miasto
VIN: PJ36603
Lokalizacja: Gdynia

#11

Post autor: Globi »

Broder pisze: 31 mar 19, 20:31
Globi pisze: 30 mar 19, 21:02 Ja używam również MTS'a i jestem bardzo zadowolony, już drugi rok. Dobrą opcją jest możliwość ustawienia wysokości i twardości, dzięki dwóm regulacjom. Mam na myśli, standardową regulację poniżej sprężyny i kolejną w zwrotnicy.
To nie jest regulacja twardosci tylko preload, czyli napiecie wstepne sprezyny (a nie tloczyska), choc fakt ze w jakims stopniu zadziala to jak taka biedna regulacja twardosci ;)
skkt1 pisze: 31 mar 19, 20:09 Urzytkowałem mts-a 2 lata i również mogę polecić. Jedyny minus tego zestawu to właśnie ta dolna tulejka regulacyjna, która wg. Mnie powinna być grubsza i ciaśniej spasowa, gdyż latając po dziurach, z czasem robił się coraz większy negatyw.
U mnie nic takiego nie występuje, a wrecz przeciwnie bo dolna tulejka siedzi tak ciasno, ze bez poluzowania sruby na zwrotnicy nie moge krecic gwintem
Miałem tutaj namyśli sytuację gdzie sprężyna jest mocno naprężona przez co "gwint" jest twardszy. tutaj jest to fajnie rozwiązane tą regulacja w piaście :) no i eibachy w zestawie robią robotę kolega ma jakiegoś mega chinczyka i przez rok 8mm sprężyna się uklepała :<

PS. Wiem że to nie jest KW variant 3 gdzie sobie ustawie bound i rebound :)
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#12

Post autor: Broder »

Globi pisze: 1 kwie 19, 21:18
Broder pisze: 31 mar 19, 20:31
Globi pisze: 30 mar 19, 21:02 Ja używam również MTS'a i jestem bardzo zadowolony, już drugi rok. Dobrą opcją jest możliwość ustawienia wysokości i twardości, dzięki dwóm regulacjom. Mam na myśli, standardową regulację poniżej sprężyny i kolejną w zwrotnicy.
To nie jest regulacja twardosci tylko preload, czyli napiecie wstepne sprezyny (a nie tloczyska), choc fakt ze w jakims stopniu zadziala to jak taka biedna regulacja twardosci ;)
skkt1 pisze: 31 mar 19, 20:09 Urzytkowałem mts-a 2 lata i również mogę polecić. Jedyny minus tego zestawu to właśnie ta dolna tulejka regulacyjna, która wg. Mnie powinna być grubsza i ciaśniej spasowa, gdyż latając po dziurach, z czasem robił się coraz większy negatyw.
U mnie nic takiego nie występuje, a wrecz przeciwnie bo dolna tulejka siedzi tak ciasno, ze bez poluzowania sruby na zwrotnicy nie moge krecic gwintem
Miałem tutaj namyśli sytuację gdzie sprężyna jest mocno naprężona przez co "gwint" jest twardszy. tutaj jest to fajnie rozwiązane tą regulacja w piaście :) no i eibachy w zestawie robią robotę kolega ma jakiegoś mega chinczyka i przez rok 8mm sprężyna się uklepała :<

PS. Wiem że to nie jest KW variant 3 gdzie sobie ustawie bound i rebound :)
Wiadomo, zawsze to jedna regulacja wiecej ;) Jako ciekawostke dodam ze Tuningart (chyba najtanszy z najtanszych gwintow) wprowadzil ta dolna tulejke/regulacje juz kupe lat temu. TaTechnix tez ja posiada.
polus pisze: 1 kwie 19, 20:17 Witam a czy ktoś jeździł z was na tych gwintach:
D2 Racing
BC Racing
ST-suspensions
wiem że ceny się różnią
D2 racing nie jezdzilem, ale ogolnie maja problem i szybko sie wylewaja.
BC Racing mam w M3 E36 i tyle co jezdzilem to ciezko cokolwiek powiedziec.
Sporo za to przejezdzilem emka na zawieszeniu HSD (sprzedawanym przez driftworks, w polsce chyba tylko dbtuning.pl sprzedaje) biedniejsza wersja Dualtech i bardzo dobrze mi sie jezdzilo . Jedyna wada HSD to waga - lagi stalowe wiec dosc ciezkie. BC Racing to waga piorkowa przy HSD.
Obrazek
szymeAT
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#13

Post autor: szymeAT »

Panowie jest mały problem, gwint założony ale z prawej strony zaczęła mi obcierac sprężyna o osłonę nadkola, ale ten problem usunąłem, tylko, że teraz słychać jakiś luz, lekkie stuki? głównie na zwirowej drodze której mam około 1 kilometra, z przodu cicho tak jak powinno być. Ktoś coś? Jakieś pomysły co to może być? Dotyczy to tylko tyłu, głównie prawej strony. Z góry zaznaczam że poduchy były wymieniane na nowe.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”