Jaki gwint? Mętlik w głowie

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
szymeAT
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#1

Post autor: szymeAT »

Witam.
Szukam gwintu do użytkowania na codzień. Przeczytałem sporo postów, jednak mam już mętlik w głowie.
Jestem zdecydowany praktycznie na AP, jednak przeczytałem, że DTS to jest praktycznie to samo. W de gwint kosztuje 240€, nowy AP o wiele drożej. Nie wierzę dla ceny dts'a, czy to możliwe, że za tak małe pieniądze dostajemy dobry gwint?
Pozdrawiam.
szymeAT
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#2

Post autor: szymeAT »

Panowie krótka piłka brać Lowtec za 2300 czy dołożyć i kupić AP? Lowtec będzie dobrym rozwiązaniem?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

Od siebie moge polecic mts gold (sprezyny eibacha) i serio nie ma potrzeby dokladania do AP (o lowtecu niestety nie wiem nic, nie mialem)
Oczywiscie polecam bo sam uzywam mts gold (nie rekomenduje rozwiazan ktorych nie testowalem). Na poczatku bylem zly bo wszystko stukalo, ale p zmianie kol okazalo sie ze to w nich wlasnie lezala przyczyna, a dokladniej przez opony runflat. O zywotnosci nie wypowiem sie niestety bo uzywam od stosunkowo niedawna. Jedyne co to laczniki stabilizatora sa slabe, gwint na nich wrecz papierowy.
Obrazek
szymeAT
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#4

Post autor: szymeAT »

Chodzi Ci o ten zestaw? Podane jest, że są sprężyny eibach.

https://mtstechnik.com/pl/products/zawieszenie-gwintowane-bmw-seria-5-e39-sedan-27005.html

Jak z komfortem? Opisz swoje jakiś spostrzeżenia? Czemu uważasz że nie ma sensu dorzucac do AP?
Jakie stabilizatory wrzucić na przód i tył? Jak auto reaguje w zakrętach?
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#5

Post autor: D3jw »

Jak chcesz to możesz kupić i KW za 8 tysięcy, pytanie czy jest sens.
Ja mam FK Ak Street i jestem zadowolony.
Globi
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 28 sie 15, 12:02
BMW: e46 m47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: 3Miasto
VIN: PJ36603
Lokalizacja: Gdynia

#6

Post autor: Globi »

Ja używam również MTS'a i jestem bardzo zadowolony, już drugi rok. Dobrą opcją jest możliwość ustawienia wysokości i twardości, dzięki dwóm regulacjom. Mam na myśli, standardową regulację poniżej sprężyny i kolejną w zwrotnicy.
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#7

Post autor: skkt1 »

Urzytkowałem mts-a 2 lata i również mogę polecić. Jedyny minus tego zestawu to właśnie ta dolna tulejka regulacyjna, która wg. Mnie powinna być grubsza i ciaśniej spasowa, gdyż latając po dziurach, z czasem robił się coraz większy negatyw.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#8

Post autor: Broder »

Globi pisze: 30 mar 19, 21:02 Ja używam również MTS'a i jestem bardzo zadowolony, już drugi rok. Dobrą opcją jest możliwość ustawienia wysokości i twardości, dzięki dwóm regulacjom. Mam na myśli, standardową regulację poniżej sprężyny i kolejną w zwrotnicy.
To nie jest regulacja twardosci tylko preload, czyli napiecie wstepne sprezyny (a nie tloczyska), choc fakt ze w jakims stopniu zadziala to jak taka biedna regulacja twardosci ;)
skkt1 pisze: 31 mar 19, 20:09 Urzytkowałem mts-a 2 lata i również mogę polecić. Jedyny minus tego zestawu to właśnie ta dolna tulejka regulacyjna, która wg. Mnie powinna być grubsza i ciaśniej spasowa, gdyż latając po dziurach, z czasem robił się coraz większy negatyw.
U mnie nic takiego nie występuje, a wrecz przeciwnie bo dolna tulejka siedzi tak ciasno, ze bez poluzowania sruby na zwrotnicy nie moge krecic gwintem
Obrazek
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#9

Post autor: skkt1 »

Być może producent poprawił trochę konstrukcje, kiedy zakładałem u siebie (ze 3 lata temu) to musiałem dociągnąć na zwrotnicy tak że prawie nie było szczeliny, osobiście rozważałem nawet opcje wytoczenia nowych grubszych i lepiej spasowanych tulei, ale finalnie wróciłem do sachsa s226a.
polus
Bywalec forum
Posty: 262
Rejestracja: 17 sty 14, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769

#10

Post autor: polus »

Witam a czy ktoś jeździł z was na tych gwintach:
D2 Racing
BC Racing
ST-suspensions
wiem że ceny się różnią
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”