Jaki gwint? Mętlik w głowie
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Witam.
Szukam gwintu do użytkowania na codzień. Przeczytałem sporo postów, jednak mam już mętlik w głowie.
Jestem zdecydowany praktycznie na AP, jednak przeczytałem, że DTS to jest praktycznie to samo. W de gwint kosztuje 240€, nowy AP o wiele drożej. Nie wierzę dla ceny dts'a, czy to możliwe, że za tak małe pieniądze dostajemy dobry gwint?
Pozdrawiam.
Szukam gwintu do użytkowania na codzień. Przeczytałem sporo postów, jednak mam już mętlik w głowie.
Jestem zdecydowany praktycznie na AP, jednak przeczytałem, że DTS to jest praktycznie to samo. W de gwint kosztuje 240€, nowy AP o wiele drożej. Nie wierzę dla ceny dts'a, czy to możliwe, że za tak małe pieniądze dostajemy dobry gwint?
Pozdrawiam.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Od siebie moge polecic mts gold (sprezyny eibacha) i serio nie ma potrzeby dokladania do AP (o lowtecu niestety nie wiem nic, nie mialem)
Oczywiscie polecam bo sam uzywam mts gold (nie rekomenduje rozwiazan ktorych nie testowalem). Na poczatku bylem zly bo wszystko stukalo, ale p zmianie kol okazalo sie ze to w nich wlasnie lezala przyczyna, a dokladniej przez opony runflat. O zywotnosci nie wypowiem sie niestety bo uzywam od stosunkowo niedawna. Jedyne co to laczniki stabilizatora sa slabe, gwint na nich wrecz papierowy.
Oczywiscie polecam bo sam uzywam mts gold (nie rekomenduje rozwiazan ktorych nie testowalem). Na poczatku bylem zly bo wszystko stukalo, ale p zmianie kol okazalo sie ze to w nich wlasnie lezala przyczyna, a dokladniej przez opony runflat. O zywotnosci nie wypowiem sie niestety bo uzywam od stosunkowo niedawna. Jedyne co to laczniki stabilizatora sa slabe, gwint na nich wrecz papierowy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 mar 19, 16:47
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Chodzi Ci o ten zestaw? Podane jest, że są sprężyny eibach.
https://mtstechnik.com/pl/products/zawieszenie-gwintowane-bmw-seria-5-e39-sedan-27005.html
Jak z komfortem? Opisz swoje jakiś spostrzeżenia? Czemu uważasz że nie ma sensu dorzucac do AP?
Jakie stabilizatory wrzucić na przód i tył? Jak auto reaguje w zakrętach?
https://mtstechnik.com/pl/products/zawieszenie-gwintowane-bmw-seria-5-e39-sedan-27005.html
Jak z komfortem? Opisz swoje jakiś spostrzeżenia? Czemu uważasz że nie ma sensu dorzucac do AP?
Jakie stabilizatory wrzucić na przód i tył? Jak auto reaguje w zakrętach?
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 28 sie 15, 12:02
- BMW: e46 m47N
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: 3Miasto
- VIN: PJ36603
- Lokalizacja: Gdynia
Ja używam również MTS'a i jestem bardzo zadowolony, już drugi rok. Dobrą opcją jest możliwość ustawienia wysokości i twardości, dzięki dwóm regulacjom. Mam na myśli, standardową regulację poniżej sprężyny i kolejną w zwrotnicy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
- BMW: 316i/325i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
- VIN: AX22363
Urzytkowałem mts-a 2 lata i również mogę polecić. Jedyny minus tego zestawu to właśnie ta dolna tulejka regulacyjna, która wg. Mnie powinna być grubsza i ciaśniej spasowa, gdyż latając po dziurach, z czasem robił się coraz większy negatyw.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
To nie jest regulacja twardosci tylko preload, czyli napiecie wstepne sprezyny (a nie tloczyska), choc fakt ze w jakims stopniu zadziala to jak taka biedna regulacja twardosci
U mnie nic takiego nie występuje, a wrecz przeciwnie bo dolna tulejka siedzi tak ciasno, ze bez poluzowania sruby na zwrotnicy nie moge krecic gwintem
-
- Bywalec forum
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
- BMW: 316i/325i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
- VIN: AX22363
Być może producent poprawił trochę konstrukcje, kiedy zakładałem u siebie (ze 3 lata temu) to musiałem dociągnąć na zwrotnicy tak że prawie nie było szczeliny, osobiście rozważałem nawet opcje wytoczenia nowych grubszych i lepiej spasowanych tulei, ale finalnie wróciłem do sachsa s226a.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 2425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaś1990
-
- 21 Odpowiedzi
- 5149 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ben1222
-
- 0 Odpowiedzi
- 562 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mazur99
-
- 0 Odpowiedzi
- 1112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrFrix
-
- 0 Odpowiedzi
- 1339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: greg87c
-
- 3 Odpowiedzi
- 2363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 0 Odpowiedzi
- 895 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GSporting
-
- 0 Odpowiedzi
- 1005 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bob232
-
- 3 Odpowiedzi
- 4317 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus