Jaki dyfer E46 e330i touring.

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
zelka20
Posty: 2
Rejestracja: 15/08/18, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: 100 milowy las
Kontakt:

Jaki dyfer E46 e330i touring.

Post autor: zelka20 » 15/08/18, 23:02

Witam wszystkich, dorwałem ostatnio e46 330i touring w średnim stanie wizualnym ale w spoko stanie technicznym i zabieram się za przeróbki do amatorskiego driftu. Wiem wiem znajdą się tacy którzy powiedzą że turing średnio do driftu ale taki mam i z takiego będę lepił. Do rzeczy szukam dyfra do założenia i zaspawania. Jakie największe przełożenie mi wejdzie bez przeróbek a jakie z przeróbkami? Wyczytałem że ewentualnie flansze do podmiany, a jak ma się sprawa z wałem/polosiami w touringu?


mariryb
Specjalista
Posty: 5205
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Jaki dyfer E46 e330i touring.

Post autor: mariryb » 16/08/18, 6:59

Wkladaja dyfer z 330i automata. Ma 3.38. Trzeba flansze do polosi zamienic.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

zelka20
Posty: 2
Rejestracja: 15/08/18, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: 100 milowy las
Kontakt:

Jaki dyfer E46 e330i touring.

Post autor: zelka20 » 16/08/18, 10:55

A 3.91 albo 4.44?

Fawor
Posty: 6
Rejestracja: 22/08/18, 18:01
BMW: BMW E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Jaki dyfer E46 e330i touring.

Post autor: Fawor » 23/08/18, 11:22

Ja mam lekko driftowe E46 330. Jesli jesteś amatorem i dopiero zaczynasz (tak jak ja :P ), to bierz 3,38. Zdrowe B30 bedzie podnosiło nawet 17tkę u na wolnych łukach, 8mkach i okręgach do nauki, a starczy do wheelspeed'u w okolicach 95km/h. Jesli umiesz i nie boisz się juz latać szybciej to bierz coś krótszego (nieszedłbym powyzej 3,6-3,7, ale w sumie tez nie wiem skąd to wziąć :) ) i wtedy bedziesz juz przebijał na 3. Nawet lekko zmodzone B30 bedzie miało bardzo cięzko podnosić z gazu 3jkę na 3,38.
ALBO możesz też iść w drugą stronę - mega odchudzenie (ale w turasie to juz na prawde tak mega :p ) i jeszcze dłuzszy dyfer, żeby mieć 2jke do powiedzmy 120. Ziomek lata w compakcie na 2,47 :D 2jka do 140, ale nawet w aucie ważącym 1090kg nie jest w stanie podnieść tej 2 do konca obrotow. Jedzie takim przedziałem 5-6tys obr z gazem w podłodze.


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość