Jaką rurę kupic zamiast katalizatorów?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Grzegorzu pisze:Mam oryginalną rurę jeśli chcesz, ale lepiej będzie gdy tam włożysz strumienicę.
Co masz na mysli pisząc, ,oryginalną rure"? Przecież w oryginale tam niema rury :D A strumiennica to nic lepszego.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Grzegorzu
Bywalec forum
Posty: 54
Rejestracja: 23 sie 15, 17:02
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#12

Post autor: Grzegorzu »

Za katem z tyłu masz rurę, tej samej średnicy więc oryginalną, zresztą przed katem idąc do silnika za miejscem gdzie się skręca też będzie taki kawałek który można zaadoptować.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Każdy spec od tłumików ma takie rury pod ręką.. adaptacja rury :ROFL:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#14

Post autor: KEMN1 »

Szczerze, to sporo spawam w pracy, bede mial pare dni wolnego i podnosnik, chce wyciąc same puchy, stąd moje pytanie. Strumienica hmm, chyba bardziej w benzynie by cos dala, tutaj wystarczy imo downpipe za turbiną, myslalem, ze sporo osob cielo katy i na momencie ktos wrzuci jakies wymiarki, pozdro
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

KEMN1 pisze:Szczerze, to sporo spawam w pracy, bede mial pare dni wolnego i podnosnik, chce wyciąc same puchy, stąd moje pytanie. Strumienica hmm, chyba bardziej w benzynie by cos dala, tutaj wystarczy imo downpipe za turbiną, myslalem, ze sporo osob cielo katy i na momencie ktos wrzuci jakies wymiarki, pozdro
Przecież pisałem że jak chcesz to wrzucę wymiary..
fi 56, grubość rury 3mm, śr 22cm. Właśnie mierzyłem bo w sobotę wycinałem. Oczywiście bezkwasówka.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Grzegorzu
Bywalec forum
Posty: 54
Rejestracja: 23 sie 15, 17:02
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#16

Post autor: Grzegorzu »

Ciąć czy wymieniać się zdarza ale mierzyć już mniej
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#17

Post autor: KEMN1 »

Dobrodziej_1983 pisze:fi 56, grubość rury 3mm, śr 22cm. Właśnie mierzyłem bo w sobotę wycinałem. Oczywiście bezkwasówka.
Dzieki, o to mi chodzilo, cos takiego zakupie, a duzo Ci poszlo tej rury po wycieciu z 1,5m wystarczy z zapasem?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#18

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Ja wycinałem tylko srodkowego, poszlo ok 50cm więc 1,5 metra powinno spokojnie wystarczyć :wink:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”