Jaka cewka zapłonowa do N42B20 wyprodukowanego w czerwcu 2003r.

PiotrWłocławek
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 23 wrz 19, 8:28
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Jaka cewka zapłonowa do N42B20 wyprodukowanego w czerwcu 2003r.

Post autor: PiotrWłocławek »

Witam. Mam problem czasami z wypadnięciem zapłonu spowodowanym cewkami. Zakupiłem cewki BERU ZSE324 i było dobrze 2 dni a teraz znowu problem wrócił. W necie wyczytałem, że po marcu 2003r na cewkę już niby leciało 14V i powinna być np. BERU ZSE143. Czymś muszą się te cewki różnić, choć widać na necie, że i ZSE143 jak i ZSE324 pasuje pod N42B20 co dziwne, bo po co producent dawałby dwa oddzielne numery na ten sam motor. Cewki Bosch pod N42B20 też są dwa różne. Bardzo proszę o swoje spostrzeżenia. Jaki cewki Wy montujecie do N42B20 wyprodukowanej po marcu 2003r.? Najlepiej to bym zakupił komplet świec i cewek, które będą idealnie ze sobą współgrać i pomogą zapomnieć o problemie:)
pozdrawiam

DawCza
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 20 sty 19, 12:42
BMW: 318i 145 km
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Blizne

Post autor: DawCza »

Mam ten sam silnik wymieniałem rok temu cewki 4 sztuki na nowe i świece , cewki założone mam BERU ZS324 a świece NGK PLATYNOWA BKR6EQUP samochód robi jakieś 40 tyś rocznie na LPG żadnych problemów ( ps. ten silnik wymaga paliwa 98 )
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9842
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Polecam NGK 48206.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 7:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lashie »

DawCza pisze: 4 paź 20, 7:33 ps. ten silnik wymaga paliwa 98
Wymaga nie wymaga, w tankowaniu 98 zauważałem tylko większe zużycie pieniędz. LPG ma sporo więcej oktan wiec niech tam się wyrównuje :D
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 9842
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Będzie pracować poprawnie na obu, po to są czujniki spalania stukowego i sterownik potrafi z tego korzystać :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green

PiotrWłocławek
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 23 wrz 19, 8:28
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: PiotrWłocławek »

Przepływomierz nie mierzył zbyt idealnie i to powodowało czasami wypadanie zapłonu. Problem który zaczął się rozwijać został zażegnany w początkowej fazie hehe

Przynajmniej mam nowe cewki i świece jak i zbiornik paliwa zalany 98 :D

pozdrawiam
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7034
Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

Post autor: scghost »

naprawiles przez wyczyszczenie przeplywki czy kupno nowego z aso?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
PiotrWłocławek
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 23 wrz 19, 8:28
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

Post autor: PiotrWłocławek »

Czyszczenie nic nie pomagało. Używka z przebiegiem 230tys za 60zł. Jak padnie to trzeba odżałować na nową 500zł :/

pozdrawiam

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”