Tak, wystarczy dołożyć tylko panel Multi i kabelki.MichałJ pisze:Koledzy czy w modelu z silnikiem N46B20A jest osprzęt do tempomatu?
Z góry dziękuję za podpowiedź
Jak sprawdzić czy ma sie tempomat e46
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Zagadka..
W m43 nie mialem tempomatu. Po swapie na m54 bede chcial go uruchomic. Obecnie w inpie mam bląd czujnika sprzegla bo go nie ma oraz blad MLF.
Dodam czujnik sprzegla oraz przewod z kierownicy do ecu. I czy wtedy zadziala? Czy trzeba jeszcze dodac sterownik tempomatu?
W m43 nie mialem tempomatu. Po swapie na m54 bede chcial go uruchomic. Obecnie w inpie mam bląd czujnika sprzegla bo go nie ma oraz blad MLF.
Dodam czujnik sprzegla oraz przewod z kierownicy do ecu. I czy wtedy zadziala? Czy trzeba jeszcze dodac sterownik tempomatu?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Wg rozpiski wtyczki ecu brakuje mi na dzien dzisiejszy takich przewodow
23signal clutch swith
24 signal brake light switch
27 data link mlf - chyba tempomat
28 signal brake swith.
http://bmw-planet.com/diagrams/release/en/zinfo/E46_PA6000J.htm
Jak rozumiem 24 jest do modulu swiatel a 28 do czujnika hamulca.
23signal clutch swith
24 signal brake light switch
27 data link mlf - chyba tempomat
28 signal brake swith.
http://bmw-planet.com/diagrams/release/en/zinfo/E46_PA6000J.htm
Jak rozumiem 24 jest do modulu swiatel a 28 do czujnika hamulca.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 89
- Rejestracja: 25 sty 16, 12:33
- BMW: E46 316i n42b18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Witam. Ja mam umiarkowanie wyposażoną wersję która jak ją kupiłem miała zwykłą czteroramienną kierownicę. Przy wymianie na multi spodziewałem się, że przyciski od tempomatu będę miał martwe. Ku mojemu zdziwieniu po podłączeniu wszystkiego i drugim odpaleniu samochodu okazało się, że mam tempomat i wszystkie dostępne funkcje na kierownicy działają bez zarzutu. Mój silnik N42B18 rocznik 2002.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 2404 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 3739 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Wilku18klb
-
- 1 Odpowiedzi
- 2879 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 3 Odpowiedzi
- 1957 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kubota
-
- 7 Odpowiedzi
- 3665 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 41 Odpowiedzi
- 12067 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 16 Odpowiedzi
- 6974 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Prosto997
-
- 3 Odpowiedzi
- 1747 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3642 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb