Jak poprawić słaby ręczny ? 325i 2002 sedan
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Regulator pod tarczą, ustaw tak żeby koło kręciło się z lekkim oporem i przejedź się, ułoży się idealnie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Z obu stron, w kabinie na koniec naciąga się linki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 1672
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Linki się nie naciąga. Jak jest za długa to trzeba nową. Sprawdzona metoda na skuteczne wyregulowanie ręcznego:
- Cały tył w górę, koła zdemontować
- linki pod osłoną w kabinie zupełnie odkręcić
- przez otwór w tarczy ustawić oba regulatory tak aby zablokowały tarczę a następnie cofać je do momentu możliwości obrotu tarczy ręką - masz czuć opór ale ręką nadal być w stanie ruszyć tarczą
- zakładasz koła - linki przykręcasz tak aby koła blokowały się na np 3cim ząbku a na spuszczonej dźwigni nadal być w stanie obrócić kołem delikatne dotykanie (a dalej ocieranie/szum) szczęk o bęben olej - to się "ułoży"
Działa, robię tak od lat, w piątek na stacji wyszła mi różnica lewe vs prawe 0.15 (nie mam pojęcia w jakich jednostkach na stacjach podają siłę hamowania).
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
wszystko fajnie ale po co te linki calkowicie odkrecac w kabinie?kosteg pisze: ↑15 mar 21, 8:33 Linki się nie naciąga. Jak jest za długa to trzeba nową. Sprawdzona metoda na skuteczne wyregulowanie ręcznego:
- Cały tył w górę, koła zdemontować
- linki pod osłoną w kabinie zupełnie odkręcić
- przez otwór w tarczy ustawić oba regulatory tak aby zablokowały tarczę a następnie cofać je do momentu możliwości obrotu tarczy ręką - masz czuć opór ale ręką nadal być w stanie ruszyć tarczą
- zakładasz koła - linki przykręcasz tak aby koła blokowały się na np 3cim ząbku a na spuszczonej dźwigni nadal być w stanie obrócić kołem delikatne dotykanie (a dalej ocieranie/szum) szczęk o bęben olej - to się "ułoży"
Działa, robię tak od lat, w piątek na stacji wyszła mi różnica lewe vs prawe 0.15 (nie mam pojęcia w jakich jednostkach na stacjach podają siłę hamowania).
po co tyle krecenia, wystarczy poluzowac na tyle, zeby przy calkowitym opuszczeniu dzwigni byly luzne
-
- Bywalec forum
- Posty: 1672
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Masz rację - źle to opisałem - nakrętki mają być luźne.
Niestety się mylisz. Rozpierak ma być całkowicie luźny w trakcie regulacji - musisz zatem linki odkręcić aby mieć 100% że tak jest.
Następnie jak napisałem wyżej - ustawiasz regulatory w obu kołach po czym "dociągasz" linki.
Tym bardziej, że linki z czasem się rozciągają - konieczna jest ich również regulacja.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Z linkami w kabinie powiem tak lekko podkręcić ręczny przy kołach jak coś jest nie tak to regulujesz linki zależy od tego co się dzieje dokładnie w danym ręcznym to tak jak z kobitą jedną lekko dotkniesz i już dochodzi inną orasz i jej mało do tematu podchodzi się indywidualnie
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zawsze czegoś można się nauczyć na forum
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1033 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ostrr_83
-
- 9 Odpowiedzi
- 2603 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ostrr_83
-
- 2 Odpowiedzi
- 2773 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DeZ325i
-
- 4 Odpowiedzi
- 2934 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 1289 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 6071 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marcin 89
-
- 3 Odpowiedzi
- 2815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d