JAK ODPOWIETRZYĆ UKŁAD CHŁODZENIA W M43???
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
A może ON, szczerze to robię to z pamięci intuicyjnie. Spróbuj zrobić odwrotnie. (ale wydawało mi sie ze Lock off, wyłączyć blokadę aby wejść do testów). Poprobuj, napewno Ci sie uda.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
U mnie L OFF ALE !!! jak pojawi się drugi raz, jak wejde w 19 to mam zaraz off, muszę poczekać na zmianę na on i z powrotem na off i wtedy od blokuje.
Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sty 14, 16:40
- BMW: E46 318i 118 KM benzyna/LPG
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Grudziądz/Gdańsk
Co do kodów to nie maiłem czasu usiąść i pokombinować. Powiedźcie mi (jeśli ktoś ma taki sam silnik jak ja) jak uwas wygląda obieg płynu? Czy po nagrzaniu silnika np 20km jazdy termostat się otwiera i wąż za nim - ten wchodzący do chłodnicy z lewej strony stojąc przodem do auta jest gorący i chłodnica również? Czy wąż który idzie z silnika do zbiorniczka wyrównawczego jest cały czas miękki (można go bardzo łatwo sciskać palcami) czy przez jakiś czas jest twardy? Ja odpalam auto jadę np 20km i sparwdzam wąż jest on twardy więc odkręcam korek zbiorniczka tak aby zeszło powietrze i wtedy robi się miękki po tym zabiegu przejeżdżam 30 km i sprawdzam wąż jest on w miarę miękki. Jeszcze jedno pytanie. Jak odjkęce całkowicie korek zbiorniczka na postoju ale w czasie kiedy silnik pracuje to jest ok, płyn się przelewa cienką strużką w zbiorniczku wyrównawczym ale jak zatrzymam auto,zgasze silnik i odkręcę korek zbiorniczka wyrównawczego to płyn podchodzi do góry i się wylewa spod korka.
Nie wiem jak powinno być prawidłowo dla tego pytam o takie szczegóły, zanim nastąpiły problemy nie miałem potrzyby zwarcać na to uwagi.
Nie wiem jak powinno być prawidłowo dla tego pytam o takie szczegóły, zanim nastąpiły problemy nie miałem potrzyby zwarcać na to uwagi.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sty 14, 16:40
- BMW: E46 318i 118 KM benzyna/LPG
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Grudziądz/Gdańsk
Wiem że się rozszerza pytam czy macie tak samo? czy to że chłodnica nie jest ciepła nie jest puszczany na nią płyn przez termostat to jest ok? Jak pisałem wyżej podczas wymiany chłodnicy i zbiorniczka miałem wyjęty termostat wraz z króćcem- kolankiem i gotowałem płyn w garnku z termostatem to kilka mm się rozszerzał, nie wiem tylko jak on do końca działa bo po wyjęciu termostatu z tego kolanka (sprężyna z kołnieżem ) zostaje w kolanku jakby iglica i tak za bardzo nie widać tam prześwitu. Jak do tej pory miałem do czynienia z termostatami o innej budowie czyli taki : http://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia,vw,golf-ii-19e-1g1-1983-08-1992-12,1-3-cat-55km,121-500-8040-100095-0-144-0282840000.html
a w moim e46 jest taki:http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60202
i tak wewnątrz sprężyny jest jakby taka iglica i niedopatrzyłe jak to działa. Po wyjęciu tego termostatu sprężyny została ta iglica w obudowie, próbowałem ją wyjąć, wykręcić ale nie szło-chciałem zbaczyć jak to jest zbudowane i jak działa , jak mocno się otwiera.
a w moim e46 jest taki:http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60202
i tak wewnątrz sprężyny jest jakby taka iglica i niedopatrzyłe jak to działa. Po wyjęciu tego termostatu sprężyny została ta iglica w obudowie, próbowałem ją wyjąć, wykręcić ale nie szło-chciałem zbaczyć jak to jest zbudowane i jak działa , jak mocno się otwiera.
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
już nie bardzo pamiętam jak tam jest...
ale tej iglicy nie można wyjmować bo to jest grzałka podłączona do tej kostki?
a poza tym w tym silniku jest dokładnie tak jak opisujesz....
ale tej iglicy nie można wyjmować bo to jest grzałka podłączona do tej kostki?
a poza tym w tym silniku jest dokładnie tak jak opisujesz....
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 3432 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 703 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mr-Z_spec
-
- 3 Odpowiedzi
- 2787 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 10 Odpowiedzi
- 2125 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DawCza
-
- 0 Odpowiedzi
- 555 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sebolubek
-
- 3 Odpowiedzi
- 3047 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: e46series
-
- 2 Odpowiedzi
- 854 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BlackOver229
-
- 0 Odpowiedzi
- 1081 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Neas
-
- 2 Odpowiedzi
- 1571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
-
Układ chłodzenia m47n dziwne zachowanie pływaka cd2
autor: DwaLitryPL » » w Układ chłodzenia i ogrzewania - 1 Odpowiedzi
- 1464 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DwaLitryPL
-