Jak oceniacie swoje silniki benzynowe? czego szukać ?

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#41

Post autor: rafał18 »

maniek21112 pisze: 3 sty 19, 19:49
rafał18 pisze: 3 sty 19, 19:21 Maniek Do tych 5000.01 doliczyles olej i filtr?
Oczywiście, że nie - olej zlewamy do czystego naczynia a filtra nie tykamy, wszystko wg zaleceń kolegi yampik 8)
Hahahaha plyn chlodniczy to samo a uszczelka pod kolektor do wyczyszczenia i sylikon
isolato

#42

Post autor: isolato »

rafał18 pisze: 3 sty 19, 20:46
maniek21112 pisze: 3 sty 19, 19:49
rafał18 pisze: 3 sty 19, 19:21 Maniek Do tych 5000.01 doliczyles olej i filtr?
Oczywiście, że nie - olej zlewamy do czystego naczynia a filtra nie tykamy, wszystko wg zaleceń kolegi yampik 8)
Hahahaha plyn chlodniczy to samo a uszczelka pod kolektor do wyczyszczenia i sylikon
Ale zdajecie sobie sprawę ze w tamtych stronach taka mechanika jest na porządku dziennym? :ROFL:
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#43

Post autor: D3jw »

Obrazek
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#44

Post autor: Jarando »

D3jw pisze:Obrazek
x2


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#45

Post autor: maniek21112 »

Dlatego często do e46 polecam m43, szczególnie jak ktoś nie jest świadomy kosztów, wystarczy dawać regularnie na tacę aby panewa nie obróciła się i tyle :wink: też wcinam właśnie na deser popcorn :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#46

Post autor: D3jw »

Smacznego w takim razie :ROFL:

Chociaż świadomość kosztów przy M43 też powinna być, ja tam brałem pod uwagę remont silnika po zakupie i też nie było to 1500 🤣
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#47

Post autor: maniek21112 »

No tak, ale my tu nie rozmawiamy o remoncie r6 za 10-15 k :Yahoo!: tylko wymianie "samych" pierścieni :lol:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#48

Post autor: yampik »

możecie sobie cisnąć do jakich chcecie granic, ale dalej zakładacie więcej niż musi być koniecznie zrobione.
cały czas jest mowa o tym, że wypadałoby albo pewnie będzie taka konieczność.

zrzucisz motor na glebę i może się okazać, że to remont na 7000 a nie 5000 - ale ja cały czas uważam, że 5k nie jest MINIMUM na tą robotę.

chcecie sobie jakąś szopkę urządzić?
siądź proszę do pierwszej lepszej strony z częściami (jakiś iparts) i sprawdź ceny dla części ze średniej półki KONIECZNYCH przy takiej robocie.

uszczelkę pod głowicę, można kupić za 200 (zasadniczo i za 120) a można za 600...
ile liczycie na pierścienie? bo może liczycie po cenach z ASO :)?

oleje i płyny konieczne do wymiany oczywiście też liczymy.

:* :)
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#49

Post autor: pawlo2404 »

Jaki sens ma taki remont?np.w trakcie demontażu okaże się że przydało by się wymienić rozrząd..,... olać jakoś będzie.Skoro robisz dla siebie,rób w miarę dobrze ,oczywiście moje zdanie i nie chce tu nic narzucać.Ci co robili już silniki wiedzą jakie niespodzianki mogą ich czekać ,co przekłada się na czas i zł.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1680
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#50

Post autor: Szczurson »

Spinacie się wszyscy niepotrzebnie, a po prostu nie rozumiecie podejścia do tematu strony przeciwnej.
Rozumiem i pewnie dla każdego z nas jasne jest, że robiąc pierścienie trzeba by wymienić to, to i to, a jak się okaże że cośtam jeszcze, to też. Zdaje mi się, że Yampik mówi po prostu o sytuacji w której ktoś chciałby pójść totalnie po najmniejszej linii oporu (opcji, na którą mało kto by się zdecydował).
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”