Jak obniżyć przód w touringu? SPRĘŻYNY obniżające nic nie zmieniły

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Zygar187
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 21, 20:53
BMW: BMW E46 Touring 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wąbrzeźno

#1

Post autor: Zygar187 »

Witam, kupiłem do swojego touringa 4 sprężyny MTS - 4cm przód i tył. Tył siadł bardzo mocno, gleba jest konkretna a przód jak był tak jest, czy wymiana amortyzatorów pomoże? Czy jak kupię te amory z linku to auto ładnie siądzie? Czy da się je regulować? Nie chce wyrzucić kasy w błoto.

Alusy mam 17 cali, tył się zrobił sztywny, ledwo rękę można wsadzić, ale na szczęście nic nie trze :p chyba go podniosę na gumach 3cm i założę dystans, wydaje mi się, że wyglądałoby to dużo lepiej

https://allegro.pl/oferta/amortyzatory-sportowe-bmw-e46-przod-mts-7497895425
Awatar użytkownika
kab
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 9 mar 18, 14:03
BMW: BMW e46 Coupe 330Ci M54
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: JX25268

#2

Post autor: kab »

No czego chciales sie spodziewac jak przod i tyl masz po -4 wiadomo ze koza wyjdzie, przod -4 tyl -2, u mnie w coupe przy takim zestawie przod -4 tyl -2 to widze ze na tyle siadło git a przod jakby nic i troche mnie to wkurza
Zygar187
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 21, 20:53
BMW: BMW E46 Touring 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wąbrzeźno

#3

Post autor: Zygar187 »

Nie znam się na motoryzacji od tej strony technicznej, nie wiedziałem, że tak wyjdzie. Zamówiłem gumy na tył +3cm. Zobaczę co z tego wyjdzie
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Pokaż zdjęcie jak ułożony jest koniec sprężyny na amortyzatorze, większość robi to nieprawidłowo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#5

Post autor: kosteg »

Jak były sprężyny wyklepane to zamiana na niższe nie daje efektów wizualnych - nowe są tej samej wysokości (a czasem i wyższe).

Amortyzator zwykły to nadal amortyzator zwykły - nawet mniejszy skok pracy nie obniża zawieszenia (jeśli parujesz go z dedykowaną sprężyną). To nic nie da.

Albo zatem niższe sprężyny i amor o mniejszym skoku albo przejście na gwint (zakładając, jak wyżej napisano, że sprężyna poprawnie zamocowana)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”