Jak korzystać z LPG zimą?

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#41

Post autor: maniek21112 »

yeti pisze: 25 maja 18, 9:47 ps. węże semperita to najtańszy i bardzo kiepski produkt, lubi skruszeć, nie śmierdzi albo nie czuć woń lpg ?
Dzisiaj poczułem piękny zapach lpg, więc szybka kontrola i taki widok ukazał się po zdjęciu opaski przy reduktorze:
Obrazek
Narazie skróciłem w tym miejscu i jest ok, ale coś musi być na rzeczy skoro o tym wspomniałeś. Więc pytanie jaki przewód kupić? Znalazłem firmy: parker, thunderflex oraz ibras, podane od najdroższego.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#42

Post autor: yeti »

parker z tym że 16 jest ciężko, ale 14 jest tak elastyczna że wchodzi na 16

a jak nie to ibras
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#43

Post autor: maniek21112 »

Dzięki, mam 12 mm, więc dostępne bez problemu. Zostaje tylko pomiar ile tego zamówić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#44

Post autor: Krzysiek669 »

yeti pisze: 18 lis 18, 23:28 ale 14 jest tak elastyczna że wchodzi na 16
Serio ? Czyli jeśli mam wyjście w reduktorze 16mm to mogę zastosować przewód 14mm parkera ?
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#45

Post autor: yeti »

sam nie miałem tego w rękach, ale dużo instalatorów twierdzi ze tak się da i robią to i działa bez kłopotu
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#46

Post autor: maniek21112 »

Mam pytanie, czy ten króciec, który zaznaczyłem w reduktorze jest uszczelniany o-ringiem? Jak odkręcę te dwie śrubki to wyjmę go? Mój rusza się trochę i nie podoba mi się to.
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#47

Post autor: Krzysiek669 »

On się rusza na boki by ustawić sobie przewody tak jak potrzebujesz, cieknie Ci ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#48

Post autor: maniek21112 »

Mam takie wrażenie, miałem uszkodzony przewód na nim, ale wygląda na to, że tu też jest nieszczelność. Jak to wygląda w środku?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#49

Post autor: yeti »

generalnie te śruby obok króćca popuszcza się aby ustawić odpowiednio wyjścia żeby nie zaginać węża,

tam jest oring 15x2mm HNBR lub FKM
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#50

Post autor: maniek21112 »

Może dokręcenie załatwi sprawę, bo wg mnie za bardzo się rusza a jak nie to wymieniam o-ring, dzięki wielkie za wymiar :good:

Edit:
Minimalnie dokręciłem, ale wg mnie luz jest za duży. O-ring już mam tylko pytanie czy jak odkręcę te dwie śrubki to już go wyjmę czy muszę całą pokrywę odkręcić?

Edit 2:
O-ring wymieniony, wystarczy odkręcić te dwie śrubki i króciec wychodzi, stary o-ring był twardy i już kwadratowy, więc była najwyższa pora na niego, króciec nie rusza się już tak na boki, choć dalej można zmieniać jego ustawienie. Po wymianie potraktowałem połączenia preparatem do szczelności lpg i teraz jest tak jak być powinno :good:
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”