Intercooler 330d

Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#11

Post autor: rafał18 »

GraKo pisze:
Czyzyk pisze:W sobotę zamontowałem. Siadł pod zwykły zderzak poliftowy, tylko trzeba było troszkę naciągnąć dolną osłonę silnika bo jednak IC troszkę wyższy. Silnik w końcu odżył, faktycznie jedyna kombinacja to zmontowanie rur, poza tym bez problemu. Wieczorkiem jak będę w domu wrzucę zdjęcia.

Dzięki Czyzyk, czekam na foty.

A koledze rafal18 dzieki za durny komentarzy typu kup i sprawdz. Po to jest forum aby sie upewnic/zapytac bo z tego co ogolnie wiadomo wiekszy icek nie wchodzi do poliftowego zderzaka.
skoro ogolnie wiadomo to po co pytasz? I te ogolnie wiadomo to chyba jednak słabo... co do montażu nie bede sie wypowiadał...
a po drugie to czego oczekiwałes? ze zamowie IC za 6 stów i kupie lifta zeby sprawdzić? Napisałem jasno ze do przed lifta wchodzi i takiego mam
Czyzyk
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PA26491

#12

Post autor: Czyzyk »

rafał18 pisze:
GraKo pisze:
Czyzyk pisze:W sobotę zamontowałem. Siadł pod zwykły zderzak poliftowy, tylko trzeba było troszkę naciągnąć dolną osłonę silnika bo jednak IC troszkę wyższy. Silnik w końcu odżył, faktycznie jedyna kombinacja to zmontowanie rur, poza tym bez problemu. Wieczorkiem jak będę w domu wrzucę zdjęcia.

Dzięki Czyzyk, czekam na foty.

A koledze rafal18 dzieki za durny komentarzy typu kup i sprawdz. Po to jest forum aby sie upewnic/zapytac bo z tego co ogolnie wiadomo wiekszy icek nie wchodzi do poliftowego zderzaka.
skoro ogolnie wiadomo to po co pytasz? I te ogolnie wiadomo to chyba jednak słabo... co do montażu nie bede sie wypowiadał...
a po drugie to czego oczekiwałes? ze zamowie IC za 6 stów i kupie lifta zeby sprawdzić? Napisałem jasno ze do przed lifta wchodzi i takiego mam

Bez spiny panowie, bez spiny... Spiny są na intercoolerze i tyle wystarczy :D
Czyzyk
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PA26491

#13

Post autor: Czyzyk »

BTW rafał18, Ty masz 320, tam jest deczko więcej miejsca, więc możliwe, że u Ciebie siadł bez problemu. W 330 wszedł na styk i stosując kątowniki musiałbym wypuścić go bardziej do przodu, a wtedy z zapięciem tego wszystkiego do kupy mógłby być problem. Ewentualnie pasowałoby pomodzić z kątownikami od wewnętrznej strony i wypuścić je dołem, no ale to jest temat jak znajdę trochę więcej czasu. Jeśli ktoś montował taki cooler w 330 ,nie przerabiał wiatraka klimy i prowadnicy powietrza, to chętnie podpatrzę.

EDIT: EDYTUJ POSTY!!!
macias1311
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 10 wrz 12, 15:23
BMW: E46 330xd touring i e91 330x-drive 2007r
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: zakopane
VIN: pf33108

#14

Post autor: macias1311 »

no i ja też zamówiłem, ponieważ oryginał używany oczywiście przyszedł zły. Mam nadzieję że teraz będzie rakieta.
Czyzyk
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PA26491

#15

Post autor: Czyzyk »

Rakiety się nie spodziewaj, ale na pewno będzie szybciej wstawał z dołu i nie spuchnie tak szybko jak na zwykłym IC. Nie ukrywam ,że jestem ciekaw jak Ty go zamontujesz u siebie :-)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#16

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Czyzyk pisze:Rakiety się nie spodziewaj, ale na pewno będzie szybciej wstawał z dołu i nie spuchnie tak szybko jak na zwykłym IC. Nie ukrywam ,że jestem ciekaw jak Ty go zamontujesz u siebie :-)
U Ciebie puchnął na seryjnym turbo bez chipa?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Czyzyk
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
BMW: E46 330D Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PA26491

#17

Post autor: Czyzyk »

Dobrodziej_1983 ja mam u siebie zmienioną mapę, aktualnie turbo dmucha 2200 mbar. Po mocnym przelocie czuć było jakby nie miał już czym oddychać. Patrząc na to, jak wyglądał stary IC chyba nie ma się co dziwić. Teraz tego problemu nie ma. Ciągnie cały czas tak samo i zdecydowanie lepiej się zbiera z niższych obrotów.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#18

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Czyzyk pisze:Dobrodziej_1983 ja mam u siebie zmienioną mapę, aktualnie turbo dmucha 2200 mbar. Po mocnym przelocie czuć było jakby nie miał już czym oddychać. Patrząc na to, jak wyglądał stary IC chyba nie ma się co dziwić. Teraz tego problemu nie ma. Ciągnie cały czas tak samo i zdecydowanie lepiej się zbiera z niższych obrotów.
A wtedy to tak :)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
macias1311
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 10 wrz 12, 15:23
BMW: E46 330xd touring i e91 330x-drive 2007r
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: zakopane
VIN: pf33108

#19

Post autor: macias1311 »

ObrazekObrazek


Tak to u mnie wyszlo[emoji1]

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka
macias1311
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 10 wrz 12, 15:23
BMW: E46 330xd touring i e91 330x-drive 2007r
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: zakopane
VIN: pf33108

#20

Post autor: macias1311 »

Obrazek

I jeszcze jedno z uchwytami.

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka
EDIT: NIE PISZ POSTA POD POSTEM!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”