Inpa ,wtryski, doładowanie.

czechux
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: DKL

#1

Post autor: czechux »

Siemka.




Na drugim filmiku auto po nagrzaniu silnika. Wymieniłem ostanio IC na szczelny wkoncu, przewody podcisnienia sprawdzone. Z czystej ciekawości obczajałem wcześniej gdy nie miałem przez chwile zbiornika podcisnienia jak to tam wygląda. Dzisiaj go założyłem no i porównuję. Current air-mass to mnie zastanawia .. No i na samym już końcu filmiku widać jak już miałem gasić auto nagle na 2 cylindrze wartość tam była 5 !! Wcześniej ani razu mi się tak nie stało ,ale w tym ssamym momencie mocno zatrzęsło silnikiem.. Na pierwszym przejazd na 4 biegu gaz w podlodze.. Na biegu jalowym, czy podczas jazdy po miescie obesrwujac wartosci wtryskow ani razu nie było więcej niż 2.20-50 to maks..(nie nagrałem,mogę nagrać )

No i zastawniam się ,bo wymieniając icka był olej ale nie od strony turbo,a egr . Dodam ,że ejszcze nie doszedłem do tego ( deszcz leje cały czas nie ma jak) dlaczego jak odlaczę wężyk od grzybka egrtu nie zassysa powietrza..

Jak je kupywałem podobno jest chip na 170. Pacjent 320d m47n,ale jak się robi czip nie usuwa sięklapek z kolektora ? Egr tez nie jest zaślepiony..Da się to jakoś sprawdzić?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Klapki nie mają nic do programu, kto ma silną psychę i lubi ryzyko to zostawia. Nagrywanie korekcji z gazem w podłodze nie ma najmniejszego sensu, tylko płynne przyspieszanie z niskich obrotów. Powinny dążyć do 0, jak rosną powyżej 2 to nic dobrego.
Silnik nie jest zagrzany, ma 67 stopi, powinno być 88, jeżeli taka wartość utrzymuje się podczas delikatnej jazdy a pod obciążeniem rośnie to termostat główny do wymiany (tylko oryginał), jak masz t. egr to warto go też sprawdzić/wymieniać (tu behr). Gazowanie na postoju nic nie wnosi, 4 bieg o gaz w podłogę od 2000 rpm, bez odpuszczania do 4000 rpm (zakładka nominal/actual). Silnikiem zawsze trzęsie po przejściu z zakładki z obrotami na korekcje. Co nie zmienia, że trzeba je obejrzeć na zimnym, rozgrzanym (88 stopni) oraz podczas delikatnej jazdy od niskich obrotów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
czechux
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: DKL

#3

Post autor: czechux »

Ja się nie znam tyle o ile poczytam na temat.
Na swój sposób obczajalem %)
Zrobię jak mówisz nagram jeszcze raz i wrzucę.
czechux
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: DKL

#4

Post autor: czechux »


0:40 4bieg gaaz w podłodze od 2 do 4k obroty.

Na zimnym nie nagralem,ale wrzuce. Jutros ie postaram. I jeszcze nagrać mam ze spokojnej jazdy np. rundka po mieście,że jo?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Tu wszystko jest ok. Korekcje na zimnym, później podczas jazdy od niskich obrotów, patrz na wskazania i jedź tak żeby pokazać jak najwyższe wartości, później po pełnym rozgrzaniu (88 stopni) na wolnych obrotach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”