INPA błędy AirBag prośba o rozszyforwanie.

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#11

Post autor: MARC »

romanikxxl pisze:Może niech Mu ktoś odpowie ,bo ja najzwyczajniej nie wiem :beer:
Wszystkie porady udzieliłeś prawidłowe, więc nie wiem co powiedzieć...
Nie stresuj się w dzień "święta" ;) :beer:
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#12

Post autor: Greg 318 »

BartekW pisze:Kolego, Przepraszam Cie ale jak nie wiesz o czym piszesz to nie odpisuj wolał bym nie mieć żadnej odpowiedzi niż twoje odpowiedzi które nie dały mi żadnego rozwiązania. Doszedłem już co z tym błędem ale jeszcze nie wiem jak go usunąć.

airbag head right - to kurtyna pasażera.

Możesz teraz mi pomóc i powiedzieć (JEŚLI WIESZ) gdzie znajduje się wpięcie (wtyczka) tej poduchy i jak się do niej dostać.
Jeszcze gdzie znajduje się sterownik poduszek bo do niego pewnie idą wszystkie kabelki od poduszek.

Pozdrawiam
Jak oczekujesz w 100 % trafnej diagnozy i informacji udaj sie do Dealera , ale tam chyba nie udzielaja diagnozy na odlegosc , za diagnoze musisz zaplacic za to serwis nierzadko bierze za nia odpowiedzialnosc,
na forum jest inaczej tu kazdy moze sie wypowiadac i nie musi miec wcale racji ,pamietaj o tym i nie marudz :) jak kolega stara sie Ci pomóc
klaku007

#13

Post autor: klaku007 »

BartekW pisze:Kolego, Przepraszam Cie ale jak nie wiesz o czym piszesz to nie odpisuj wolał bym nie mieć żadnej odpowiedzi niż twoje odpowiedzi które nie dały mi żadnego rozwiązania. Doszedłem już co z tym błędem ale jeszcze nie wiem jak go usunąć.

airbag head right - to kurtyna pasażera.

Możesz teraz mi pomóc i powiedzieć (JEŚLI WIESZ) gdzie znajduje się wpięcie (wtyczka) tej poduchy i jak się do niej dostać.
Jeszcze gdzie znajduje się sterownik poduszek bo do niego pewnie idą wszystkie kabelki od poduszek.

Pozdrawiam
Z tego co sie oriętuje to musisz szukac w słupku z przodu :) tam jest kurtyna a sterownik nie wiem :)
driversx
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 13, 16:56
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Rusiec
VIN: KE62283

#14

Post autor: driversx »

Witam jestem nowy siema wszystkim. mam ten sam problem już od jakiegoś czasu. rozkminiłem u siebie w sedanie 99 136Km 2.0 Diesel wszystkie błędy z air bag. Zaczynając od sensorów po poduszki i cały ten bajzel jaki zostawił mi poprzedni chachmęt sprzedawca. Nie mogę usunąć błędu

13 ignition circuit 9 airbag head right
error frequency 1

wszystko wskazywało że to kurtyna pasażera. jednakże podłączyłem pod wtyczkę dwie inne kurtyny a problem się nie zmienia. Błąd jest taki sam. A co najlepsze czy wtyczka jest podpięta czy nie błąd również jest taki sam. dlatego podłączyłem inny sterownik jednakże błąd nadal jest niezmienny.

Sprawdziłęm również połączenia od wtyczki do moduł również wszystko ok. więc nasuwa mi sie idea że brakuje nie wiem może jakiegoś napięcia na module który mógłby wykryć sprawną kurtyne.
Nie mam schematu ale przeleciałem kontrolką 12v i znalazłem tylko jedną napięcie 12v na module i jeden bezpiecznik 5a airbag również sprawny.

Nie mam już pojęcia co jest brakuje mi porad i schematów. prośba o pomoc
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#15

Post autor: Frost »

No a wywalasz ten błąd przed sprawdzeniem innych opcji?
Error Frequency 1 oznacza, że to miało miejsce tylko raz, chyba, że to raz od skasowania wyskoczyło, jeżeli nie to go skasuj i powinno być ok.
driversx
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 13, 16:56
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Rusiec
VIN: KE62283

#16

Post autor: driversx »

doszedłem
czeski błąd. Okazało się że na wtyczkę ten żółty zacisk który mi pękł nie rozwierał pinów na wtyczce co było powodem za małej rezystancji.(obieg nie przechodził przez kurtyne tylko na wtyczce zawracał) wystarczy wymienić wtyczkę lub po prostu zamiast tej żółtej nakładki na wtyczkę włożyć jakieś dwie wykałaczki czy druciki tak żeby się razem nie dotykały z rozwierały zaciski w środku. Później już tylko usunąć crash data i problem z głowy. Trochę głupia sprawa z tą wtyczką ale mam nadzieje że komuś pomogę tym :)
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#17

Post autor: Frost »

Te wtyki w śniedzieją tam w tej żółtej kostce. Mnie wyskakiwał błąd napinacza przez to.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”