INPA BATTERY OFF IGNITION OFF WINDOWS 7

maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#11

Post autor: maciekz94 »

Chłopaki, mam taki problem, że ze swoim silnikiem M47N łączę się prawie bez problemu, czasami pojawiają się błędy, że muszę klikać na tak, żeby dalej odczytywał wartości silnika. Chciałem też sprawdzić u kolegi w 320d przed liftem z silnikiem M47 sprawdzić błędy silnika, jednak nie mogłem się w żaden sposób połączyć, z poduszkami, czy modułem świateł bez problemu, ale do silnika nie mogłem się w ogóle dobrać. Ktoś może miał taki przypadek i ma jakieś rady?
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#12

Post autor: Gixer010 »

Masz przejściówke na okrągłe gniazdo z pod maski? W przedlifcie przez gniazdo pod kierownicą u mnie nie łączy się wogóle, a z pod maski mam pełny dostęp. Okrągłe gniazdo masz w miejscu akumulatora z przodu po prawej stronie.
maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#13

Post autor: maciekz94 »

Mam, właśnie zapomnialem zupełnie o tym gnieździe pod maską. Dziś był też u mnie kolega z e65 730 d i też miałem problemy z połączeniem z silnikiem, ma silnik M57N2 i przy próbie wejścia w jego silnik wyskakiwał mi taki błąd:
Obrazek

Edit: Za to w e39 z 1997 roku wszystko śmiga ; )
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”