INPA BATTERY OFF IGNITION OFF WINDOWS 7

Majcheros1
Bywalec forum
Posty: 84
Rejestracja: 6 paź 14, 22:50
BMW: 320D
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#1

Post autor: Majcheros1 »

Witam, zainstalowałem na swoim Windowsie 7 wirtualna maszynę VMWARE do odpalenia INPY na WIN7 według instrukcji z forum. Za pomocą maszyny odpala mi się Windows XP, podłączyłem kabel OBD2 i system wykrył ten kabel, został on zainstalowany pod Portem COM4. Zmieniłem zgodnie z instrukcją na COM1 dodatkowo ustawiając reszte wartości według instrukcji. W menadzerze systemu widnieje pod nazwa USB SERIAL PORT a według instrukcji powinien sie nazywac INTERFACE USB SERIAL PORT. Po takich czynnościach następuje odpalenie INPY, no i tutaj jest problem, mianowicie kropki są białe , BATTERY oFF i IGNITION oFF :( próbowałem zmieniać porty, podpinać kabel pod inny port, nic to nie pomaga ... czy ktoś ma może pomysł jak rozwiązać ten problem ? :) Dodam że to wszystko robiłem w pokoju bez podłączenia pod samochód.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#2

Post autor: wandii »

Po 1 zależy jaki masz kabel... niektóre nie mają tej opcji i działają z battery off i ignition off
Po 2 możliwe, że sterowniki masz nie takie jak trzeba, poszukaj w necie innych sterowników.
Win xp wykrywa Ci kabel czy win 7 go wykrywa? Bo czasami trzeba włączyć odczyt usb w wirtualnej maszynie.

Spróbuj też zainstalować INPA normalnie na win7 u mnie działa też w ten sposób :)
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#3

Post autor: Frost »

No ale skoro robiłeś to w pokoju to skąd mają być pobierane parametry Ignitation itp?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#4

Post autor: wandii »

Bo większość kabli na allegro ma zrobione na krótko te 2 parametry i świecą się one zawsze
U mnie też nazywa się "usb serial port (COM1)"
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#5

Post autor: Frost »

Wg mnie to się to albo świeci z impulsu z kompa samochodu, albo wcale nie świeci (ja mam taki kabel). Nie spotkałem się z tym, że się to świeci jak wtyczka nie jest podpięta.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#6

Post autor: wandii »

Frost pisze:Wg mnie to się to albo świeci z impulsu z kompa samochodu, albo wcale nie świeci (ja mam taki kabel). Nie spotkałem się z tym, że się to świeci jak wtyczka nie jest podpięta.
No to widocznie masz jakiś lepszy, Mój zapala te 2 lampki jak tylko podłącze go do usb
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: zibi_j1 »

Mój kabel również prawidłowo wykrywa fizyczne parametry.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Majcheros1
Bywalec forum
Posty: 84
Rejestracja: 6 paź 14, 22:50
BMW: 320D
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#8

Post autor: Majcheros1 »

Tak jak Panowie mówiliście, INPA cały czas jest na BATTERY OFF IGNITION OFF a po podłączeniu pod samochód działa. Tylko mam jakąś wersje w troche po angielsku, troche po polsku, a komunikaty po niemiecku :P tylko jak wszedłem w ENGINE i chciałem sprawdzić czy nie ma błędów, wyskakiwał jakiś błąd i się sprawdzić błędów nie dało. Przy próbie połączenia z ASC/DSC to samo. Jedyne co udało mi się zrobić to skasować świecącą kontrolne od AIRBAG:) Wy też macie problemy z połączeniem się z niektórymi opcjami ?
maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#9

Post autor: maciekz94 »

Odgrzeję kotleta. Mam tak samo jak kolega wyżej, jednak ja mogę sprawdzić i skasować błędy silnika, jednak już ASC/DSC nie dało się ruszyć. Parametry pracującego silnika tez mogłem sprawdzić. Wie ktoś może jakie powinny być korekty wtrysków na rozgrzanym silniku?
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#10

Post autor: Gixer010 »

U mnie też jest wszystko na OFF, ale moge robić wszystko co oferuje INPA i NCS.
Może kwestia kabla? Ja swój dostałem od ciotki więc nie wiem dokładnie co to i jakiej firmy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”