Gumy stabilizatora - przód - jaka długość ? Touring n42b18 z 06.2002 r.
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 wrz 15, 19:56
- BMW: e46 n42b18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Witam Panowie.
Mój mechan oddał mi właśnie auto po wymianie uszczelki misy olejowej i kilku innych dupereli i powiedział, że do wymiany mam gumy stabilizatora i że to na tyle proste, że sobie z tym sam poradzę więc już się nie fatygował ;P
Pytanie czy w tym aucie jest guma o wymiarze 23 czy 25 mm ?
Bo na allegro widzę, że do n42 są oba rozmiary. Orientuje się ktoś ?
sorry za tytuł.
Mój mechan oddał mi właśnie auto po wymianie uszczelki misy olejowej i kilku innych dupereli i powiedział, że do wymiany mam gumy stabilizatora i że to na tyle proste, że sobie z tym sam poradzę więc już się nie fatygował ;P
Pytanie czy w tym aucie jest guma o wymiarze 23 czy 25 mm ?
Bo na allegro widzę, że do n42 są oba rozmiary. Orientuje się ktoś ?
sorry za tytuł.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Operacja prosta jak ma sie kanał bez kanału jest trochę gimnastyki ale da się sam to już robilem a co do gum owszem mają różne średnice zerknij na realoem albo jak Ci sie chce syfmiarka i sprawdz jaką ma średnicę stabilizator ew .jak masz możliwość to wymontuj jedną gumę i na niej jest średnica podana .
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 wrz 15, 19:56
- BMW: e46 n42b18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Potwierdzam - operacja prosta na tyle, że nawet ja sobie z nią poradziłem.
W skrócie: ściągamy osłonę podwozia, lokalizujemy drążki po lewej i prawej (w okolicach wahaczy), odkręcamy po 2 śruby kluczem nasadowym 13 (najlepiej z przedłużką). Wyciągamy stare gumy, zakładamy nowe i skręcamy. 20 minut roboty a stuki i puki na nierównościach znikają ;]
W skrócie: ściągamy osłonę podwozia, lokalizujemy drążki po lewej i prawej (w okolicach wahaczy), odkręcamy po 2 śruby kluczem nasadowym 13 (najlepiej z przedłużką). Wyciągamy stare gumy, zakładamy nowe i skręcamy. 20 minut roboty a stuki i puki na nierównościach znikają ;]
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 43 Odpowiedzi
- 8607 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 12 Odpowiedzi
- 6538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cruzier
-
- 3 Odpowiedzi
- 1048 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 8 Odpowiedzi
- 2200 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 0 Odpowiedzi
- 1585 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: virst
-
- 1 Odpowiedzi
- 2432 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: spinecki
-
- 26 Odpowiedzi
- 20434 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sharky2101
-
- 4 Odpowiedzi
- 1795 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gucio87
-
- 5 Odpowiedzi
- 1817 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5