Gorące koła od hamulców!
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lut 18, 15:47
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
Witam, dopiero niedawno wziąłem sie za tą sprawę z braku czasu. Mechanik odwalił fuszerkę, nawet jarzm nie przeczyścił, więc wziąłem się za to sam. Rozebrałem wszystko, zaciski dałem do piaskowania i malowania. Zamówiłem zestawy tłoczków, szczęki, tarcze, klocki. Czekam, aż zaciski wrócą od malowania. Mam pytanie, linki chodzą luźno nie zacinają się, ale mają dobre 10 lat, wymieniać profilaktycznie czy zostawić? Przesyłam zdjęcia jak to wyglądało.
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lut 18, 15:47
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
Witam, rozebrałem wszystko. Mechanik okazał się partaczem i podszedł do tematu byle szybciej i zarobić. Wysłałem zaciski do piaskowania i malowania proszkowego. Zamówiłem tarcze, klocki, szczęki i nowe mocowania szczęk plus sprężynki. Rozpierak itd wyczyściłem z rdzy metodą scghost, dzięki wielkie za tutorial. Czekam na części. https://e46forum.pl/images/upload/acdf26d59a1bc7098dd11b180f712475.jpg
Do końca nie wiem jak wstawia się zdjęcia, chyba pod tym linkiem powinno być zdjęcie stanu jednego z moich zacisków. Gumka nie była pęknięta. Nie rozbierałem tłoczka, ponieważ zrobię to po piaskowaniu.
Mam pytanie kiedy należy wymienić linkę ręcznego, w pancerzu chodzi luźno, ale nie były wymieniane minimum 10 lat, od tego czasu posiadam E46. Jak zdiagnozować czy nadaja się do wymiany czy nie?
Do końca nie wiem jak wstawia się zdjęcia, chyba pod tym linkiem powinno być zdjęcie stanu jednego z moich zacisków. Gumka nie była pęknięta. Nie rozbierałem tłoczka, ponieważ zrobię to po piaskowaniu.
Mam pytanie kiedy należy wymienić linkę ręcznego, w pancerzu chodzi luźno, ale nie były wymieniane minimum 10 lat, od tego czasu posiadam E46. Jak zdiagnozować czy nadaja się do wymiany czy nie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lut 18, 15:47
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
https://e46forum.pl/images/upload/f0a8a70c5de50072da638c2fc780f518.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/3bdc40121bf8257c3f6a06d0dcd64daa.jpg
Tutaj stan naciągu linek przy lewarku i jak to wygląda. Co sądzicie?
https://e46forum.pl/images/upload/3bdc40121bf8257c3f6a06d0dcd64daa.jpg
Tutaj stan naciągu linek przy lewarku i jak to wygląda. Co sądzicie?
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Jak chcesz usprawnić działanie linki albo zapewnić jej dalej długi żywot, to weź strzykawkę, napełnij ją gęstym olejem coś typu przekładniowy np. HIPOL, na strzykawkę zakładasz igłe i wpuszczasz olej do pancerza tak długo, jak olej pojawi się na drugim końcu. Logika wskazuje na to by "wstrzykiwać" z góry na dół, czyli od ręcznego w kabinie do linki przy kole, jednak nie pamiętam czy jest tam dojście do tego. Możesz zrobić to też od strony koła, wstrzykując olej ruszaj linką "przód-tył" dla lepszego rozprowadzenia oleju.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 4627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szuma15
-
- 7 Odpowiedzi
- 2750 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: davidov84
-
- 12 Odpowiedzi
- 4059 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 2316 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 1159 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ardeira
-
- 0 Odpowiedzi
- 2047 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: czachu
-
- 2 Odpowiedzi
- 1956 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WPR777
-
- 4 Odpowiedzi
- 4406 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 4 Odpowiedzi
- 4100 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 7 Odpowiedzi
- 4397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii