Geometria m pakiet

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
wujci
Bywalec forum
Posty: 120
Rejestracja: 3 wrz 17, 16:46
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świebodzice

#1

Post autor: wujci »

Mam problem mianowicie jak wiadomo w Polsce sami magicy jeśli chodzi o ustawianie geometrii zawieszenia. Wie ktoś jakie powinny być parametry dla zawieszenia m pakiet 2? E46 330d turas. I czy w okolicach swidnicy/walbrzycha/Wrocławia ktoś umie ustawić ogólnie pojętą geometrię dla zawieszenia m pak czy tez s226a? Z góry dziski. Kiedyś gdzieś znalazłem taka tabelkę z katami ale gdzieś przepadła w google...
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

zapewne nie ma w komputerach ustawien dla mpakiet, ale jak ktos wie co robi to ogarnie ci to lepiej niz ksiazka mowi.
Wroclaw ul. Rakowa 44 i zglos sie do pana Romka, ustawia tam zbieznosc od zawsze i robi to dobrze, choc ostatnio ma jakas tendencje do ustawienia kierownicy o pol zabka w lewo ;)
Obrazek
wujci
Bywalec forum
Posty: 120
Rejestracja: 3 wrz 17, 16:46
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świebodzice

#3

Post autor: wujci »

Rozumiem ze miał do czynienia z e46 w sportowym zawieszeniu? Bo mam dosyć już mistrzów którym mówię co maja zrobić ale oni zawsze wiedza lepiej
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

bo wszyscy korzystaja z gotowych programow z wklepanymi parametrami i trzeba czasami po kilka razy mowic
zeby dotarlo ze 'sportowe zawieszenie' mają wybrac na komputerze


a jak bardzo chcesz parametry:

Obrazek
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

wujci pisze: 20 wrz 20, 14:09 Rozumiem ze miał do czynienia z e46 w sportowym zawieszeniu? Bo mam dosyć już mistrzów którym mówię co maja zrobić ale oni zawsze wiedza lepiej
ustawia mi wszystkie auta na gwincie, wozimy tam auta z warsztatu, ustawial mi e36 z camberami tak, ze wszyscy do dzis mowia ze camber zjada opony, a ja do dzis mowie ze jak dobrze ustawisz zbieznosc to nic nie zjada - mi nie zjadalo nic, a tego wg ksiazki nie ustawisz.
Obrazek
Tomek2811
Posty: 1
Rejestracja: 16 sie 22, 19:23
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
VIN: 654875s5

#6

Post autor: Tomek2811 »

Po dzisiejszej geometri co sądzicie
Załączniki
Po dzisiejszej geometri co sądzicie
Po dzisiejszej geometri co sądzicie
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#7

Post autor: kawbandos »

Siema, jak się ma tabelka bmw, którą ktoś zamieścił wyżej do danych z warsztatów ustawiających geometrię. Według tej tabelki dla sportowego na tył 1,9-2,2. A w warsztatach pokazuje przedział 1,5-2,1. Które ustawienie jest lepsze? Czy jeden pies? Ja mam obniżone zawieszenie, ale chciałbym mieć coś w stylu 1,5 (tył jest wtedy ze 2cm wyżej niż przy 2st oraz felga jest akurat. Przy 2st pasuje dać 1cm dystans).
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”