Flansza półoś po wymianie osłony przegubu pytanie czy tak ma klikać

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
DwaLitryPL

#11

Post autor: DwaLitryPL »

a luz na półosiach najlepiej sprawdzić jak auto na kobyłkach czy na kołach stoi?

Ps czy jesli auto jest na biegu i będąc nim poruszam do przodu do tyłu a przegubu kręcą się razem z flanszami tzn nie ma takiego skoku,ze flansza idzie a przegub stoi to luz można wykluczyć?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#12

Post autor: scghost »

jak stoi na kolach to masz zablokowany zewnetrzny przegub i wtedy krecac (a raczje probojac krecic) walkiem polosi odrazu widac czy jest luz na zewnetrznym przegubie
na wewnetrznym najlepiej widac jak kolo jest w gorze a dyfer jest zablokowany przez wrzucony bieg
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#13

Post autor: DwaLitryPL »

to ja własnie zrobiłem tak koła tylne w górze na kobyłkach i próbuje ruszac wałkiem półosi to ciut się rusza ale łącznie z flanszą dyfra.. nie ma takiego efektu,że np przegub się rusza flansza stoi lub na odwrót.Bo gdyby luz był to powinno byc tak? że ruszająć nawet delikatnie kołem tylnym uniesionym widać było by,ze ''flansza chodzi'' a przegub z opóźnieniem ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#14

Post autor: scghost »

tak
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”