Felgi z E39 w E46

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
edimorton
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 kwie 11, 23:49
BMW: E46 320i m54b22 170 KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: edimorton »

Czy ktoś wkładał do swojej E46 felgi z E39. Interesuje mnie kilka modeli: Styling 32, Styling 42 oczywiście w 18" Wiem, że ET tych felg jest trochę małe, ale z drugiej strony do seryjnych felg od E46 ludzie dokładają jeszcze dystanse bo felgi są za bardzo schowane. Podstawową rzeczą która do mnie przemawia jest rant. Otóż w felgach do E39 styl. 32 i styl. 42 mają rant i wygląda to super a te same felgi dedykowane do E46 już tego rantu nie maja i nie wyglądają już tak dobrze.
Ideałem dla mnie są felgi od E39 M5 czyli styling 65 no ale one to już raczej nie wejdą do E46 :crazy:

Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Zdjęcia? Teoretycznie jest to mozliwe bo na necie jest trochę zdjęć trójek z felgami z piątki.

Jest nawet zdjęcie na stylingach 65

Obrazek
twardye46
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: pabianice

#2

Post autor: twardye46 »

witam, mam w e46 felgi z e39 styling 37 wymiary przod 8''x18'' et20 tyl 9''x18'' et24 opony przod 205/40 tyl 215/40. tyl max negatyw na seryjnych srubach. nadkola ranty seryjne nie ociera nic. zawieszenie mocno obnizone. po rolowaniu nadkoli zakladam dystans 5mm. styling 32 z e39 ma takie same rozmiary wiec powinno byc ok. styling 65 jak zrobisz rolowanie nadkoli i odpowiednia opona to wejdzie ale styling 42 ladniejszy jeszcze jak jest z 7er-a :oops:
klaku007

#3

Post autor: klaku007 »

Za to ja mam teraz na tyle założona jakąś felge z e39 18" nie wiem dokładnie jakie et ale jak mam komplet 5 osób w aucie to trze strasznie a zawiecha seryjna.

Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
twardye46
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: pabianice

#4

Post autor: twardye46 »

musi byc wszystko spasowane opona,negatyw, twarde zawieszenie, ew. rolowane nadkola. felga tyl 9''x18 et 24 z opona 235/40 lub szersza bez ustawienia negatywu z seryjnymi rantami blotnikow na ori zawieszeniu i z kompletem 5 osob bedzie trzec zawsze!
edimorton
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 kwie 11, 23:49
BMW: E46 320i m54b22 170 KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: edimorton »

No ok, powiem tak, jak na razie to nie chciałbym betonowej gleby. Póki co mam zamiar założyć eibachy prokity -30/25 i tyle. Negatyw mogę skręcić, nie widzę przeszkód. Czy na takim setupie 9"x18 et 24 z oponą 215/40 będzie ok? W sumie co ma do tego twardość zawieszenia? Skoro u ciebie na mocno obniżonym zawiasie nie przyciera to na wyższym też nie powinno... chyba ;) Dobrze kombinuję?
Mógłbyś napisać jaką masz konfiguracje zawieszenia i wrzucić jakieś zdjęcia jak to wygląda?
edimorton
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 18 kwie 11, 23:49
BMW: E46 320i m54b22 170 KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: edimorton »

Re: 330Ci by tomash

Nieprzeczytany postautor: twardye46 » czwartek, 1 listopada 2012, 00:44

tomash pisze:twardy, mam 215/40 na 8" i 225/40 na 9,5 :)


tomash ja mam 205/40 i 215/40 negatyw tyl na max bez rolowania nadkoli i przyciera :) , jak u ciebie? gwint bardzo twardy?



A tu pisałeś ze przyciera, to jak to w końcu jest? Zmieniałeś coś?
twardye46
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: pabianice

#7

Post autor: twardye46 »

tak mialem przod 215/40 continental tyl 225/40 tez conti gleba przod -60/70 tyl -40 tyl lekko przycieral. teraz mam 205/40 dunlop i 215/40 michelin sport te opony ladnie sie naciagly michelin ma miekkie i cienkie boki. max negatyw springi tyl h&r -35 amory ap i jest ok.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”