Falowanie, vanosy stoją, wypadanie-mam dość

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#21

Post autor: maniek21112 »

Nie bierz m52b28, za dużo kombinacji, to co dopłacisz do m52tub28 stracisz na walkę żeby uruchomić ten pierwszy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Mati737
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 22, 18:08
BMW: E46 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
VIN: EZ69115

#22

Post autor: Mati737 »

Tak myślałem 😅 Chociaż widzę ze teraz ciężko o tub w aucie.. Prawie wszystko na paletach, chyba będzie trzeba ryzykować 😒
Mati737
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 22, 18:08
BMW: E46 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
VIN: EZ69115

#23

Post autor: Mati737 »

Bez edycji żeby podbić.
Silnik zakupiony. Teraz pytanie do czego warto zajrzeć jeśli mam go jeszcze na stole? Jakieś uszczelki do zmiany? Na pewno będę zmieniał simering na wale od strony skrzyni bo widać zapocenie, uszczelkę podstawy filtra i misy. Coś jeszcze? Profilaktycznie żeby na dłuższy czas już się nie martwić żadnymi wyciekami itd? :)
Obrazek
maczupikczu
Bywalec forum
Posty: 155
Rejestracja: 24 wrz 16, 15:28
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto:

#24

Post autor: maczupikczu »

Do panewek może? Mniej roboty jak już w budzie a będziesz wiedział +/- jaki stan, z drugiej strony co za różnica jak już kupiony :p
Mati737
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 22, 18:08
BMW: E46 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
VIN: EZ69115

#25

Post autor: Mati737 »

Motor jest od znajomego, dlatego nie martwię się ze już jest zakupiony bo wiem ze jak wyjdą kwiatki to bez szarpania będę mógł go oddać :D Ale co do panewek już były sprawdzone i jest okej tak jak i kompresja. Bardziej chodzi mi czy są jeszcze jakieś newralgiczne miejsca tego silnika które warto uszczelnić za wczasów żeby później na aucie nie ściągać połowy osprzętu i się męczyć 😁
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#26

Post autor: scghost »

przedni i tylni uszczelniacz wału + uszczelka miski olejowej

opcjonalnie uszczelka podstawy filtra, choc to mozna latwo na aucie zrobic
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Mati737
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 22, 18:08
BMW: E46 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
VIN: EZ69115

#27

Post autor: Mati737 »

Dziękuje za pomoc, każda wiedza przyda się na przyszłość. Pozdrawiam chłopaki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”