Witam na wstępie wiem że były takie posty
Mam problem mianowicie bmw e46 316i n42b20 faluje na obrotach tylko na ciepłym i to nie zawsze, jeżeli jest zimno falowanie jest mniejsze, nie raz się zdarzy że na światłach zgaśnie, ponad to zauważyłem że nie raz przy dodawaniu gazu dusi się ( szarpie ), raz mi sie zdarzyło że przy tym duszeniu zaświecił sie check ale zgasł po chwili, zdarza się też czasami że jeżeli postoi chwile na odpalonym obroty podskoczą do ( w granicy 1500) i spadną , mam jeszcze problem gdyż bierze olej w granicach 0.8/1000, czasami zdarzy się że śmierdzi spalenizną w środku, po odkręceniu korka oleju zasysa powietrze co z tego co wyczytałem wyklucza odmę, czy falowanie i duszenie może być spowodowane czujnikiem wałka bo pare osób mi tak podpowiadało, proszę o pomoc, z góry dzięki!!!
falowane + wyciek oleju
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Podstawa to diagnostyka i pewnie uszczelniacze zaworowe do wymiany. Zostaw rozgrzane auto na wolnych obrotach na 10-15 min., po tym dodaj gazu, jak pojawi się dym to uszczelniacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Mysle ze uszczelniacze nie maja zabardzo nic do falowania obrotow.Jak smierdzi spalenizna w aucie to sprawdzil bym pompe vacum.
Falowanie obrotow sporo rzeczy w N42 moze powodowac.Czujniki rozrzad valvetronic lewe powietrze i jeszcze sporo mozna by wymieniac.Jak Ci pojawila kontrolka silnika to napewno tez pojawily sie jakies bledy na sterowniku silnika i warto bylo by je zczytac one zapewne by naprowadzily Cie gdzie moze byc problem.Jak zaczniesz wymieniac czesci bez diagnostyki to zrobo drazu kapitalny remont za z czujnikami itd za ponad 5 tysiecy i bedziesz mial spokoj
Falowanie obrotow sporo rzeczy w N42 moze powodowac.Czujniki rozrzad valvetronic lewe powietrze i jeszcze sporo mozna by wymieniac.Jak Ci pojawila kontrolka silnika to napewno tez pojawily sie jakies bledy na sterowniku silnika i warto bylo by je zczytac one zapewne by naprowadzily Cie gdzie moze byc problem.Jak zaczniesz wymieniac czesci bez diagnostyki to zrobo drazu kapitalny remont za z czujnikami itd za ponad 5 tysiecy i bedziesz mial spokoj

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 8 Odpowiedzi
- 2809 Odsłony
-
Ostatni post autor: KucaQ
-
- 7 Odpowiedzi
- 4026 Odsłony
-
Ostatni post autor: Palec11
-
- 44 Odpowiedzi
- 19496 Odsłony
-
Ostatni post autor: Spectron
-
- 5 Odpowiedzi
- 1302 Odsłony
-
Ostatni post autor: w0jta5
-
- 2 Odpowiedzi
- 1705 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112