EML

seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#1

Post autor: seruh »

Witam mam takie pytanie czy jak zapali sie kontrolka EML i trakacja nie mamy mocny ani jazdy to przepustnica jest to wyrzucenia bo coś nie tak z potencjometrem czy to może być wina ze w ciągu tygodnia 2 przepustnice w dup.....e czy może to też być wina instalacji silnika

+ 2 kompy podłączone wychodzi
Blokada poziomu wyjściowego przepustnicy po błędzie diagnostyczny
czujnik położenia pedału przyspieszenia
Sygnał potencjometru 1 czujnik przepustnicy


Tego skasować nie idzie
czy wołać kogoś jeszcze by zrobił adaptacje i morzę to ruszy
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#2

Post autor: tomx »

EML chyba odpowiada raczej za przepływomierz, nie za przepustnicę więc to tam szukałbym problemu. Zapalanie się ASC/DSC dodatkowo wskazuje na błąd klapki, która kontroluje ilość powietrza dostarczaną do silnika w przypadku poślizgu tyłu
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#3

Post autor: Szczurson »

Ja miałem właśnie taką kombinację kontrolek przy niedopięciu wtyczki od przepustnicy w M52TUB20. Więc zakładam że błąd będzie właśnie z nią związany, a nie z przepływką czy DSC.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Sprawdź wtyczkę i wiązkę przepustnicy, wklejaj błędy odczytane w inpa a nie podajesz same opisy. Przyczyną mogą być również zimne luty w dme.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#5

Post autor: seruh »

tomx pisze: 8 paź 19, 13:57 EML chyba odpowiada raczej za przepływomierz, nie za przepustnicę więc to tam szukałbym problemu. Zapalanie się ASC/DSC dodatkowo wskazuje na błąd klapki, która kontroluje ilość powietrza dostarczaną do silnika w przypadku poślizgu tyłu
Przepływomierz miałem zepsuty od 4 do 7 tyś obroty schodziły bardzo wolno i mocy mało było
do tego wąż od przepływomierza do przepustnicy mechanik nie dokręcił i był w pół
ale po zmienie na nowy przepływomierz nic nie dało chyba że jutro adaptacja na nowa coś da bo u mnie problem jest z adaptacją bo tylko dwie osoby mają

a wiązkę nową używaną :) już kupiłem od wtyczki do tego czarnego plastiku co wchodzi tam sie wymieni może to coś pomoże
może faktycznie coś z tą wtyczką jest nie tak
Napisz odpowiedź

Wróć do „Diagnostyka”