EML
-
- Bywalec forum
- Posty: 65
- Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
- BMW: E46 323 z 318
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Nakło nad Notecią
- VIN: EE99049
Witam mam takie pytanie czy jak zapali sie kontrolka EML i trakacja nie mamy mocny ani jazdy to przepustnica jest to wyrzucenia bo coś nie tak z potencjometrem czy to może być wina ze w ciągu tygodnia 2 przepustnice w dup.....e czy może to też być wina instalacji silnika
+ 2 kompy podłączone wychodzi
Blokada poziomu wyjściowego przepustnicy po błędzie diagnostyczny
czujnik położenia pedału przyspieszenia
Sygnał potencjometru 1 czujnik przepustnicy
Tego skasować nie idzie
czy wołać kogoś jeszcze by zrobił adaptacje i morzę to ruszy
+ 2 kompy podłączone wychodzi
Blokada poziomu wyjściowego przepustnicy po błędzie diagnostyczny
czujnik położenia pedału przyspieszenia
Sygnał potencjometru 1 czujnik przepustnicy
Tego skasować nie idzie
czy wołać kogoś jeszcze by zrobił adaptacje i morzę to ruszy
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
EML chyba odpowiada raczej za przepływomierz, nie za przepustnicę więc to tam szukałbym problemu. Zapalanie się ASC/DSC dodatkowo wskazuje na błąd klapki, która kontroluje ilość powietrza dostarczaną do silnika w przypadku poślizgu tyłu
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Ja miałem właśnie taką kombinację kontrolek przy niedopięciu wtyczki od przepustnicy w M52TUB20. Więc zakładam że błąd będzie właśnie z nią związany, a nie z przepływką czy DSC.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Sprawdź wtyczkę i wiązkę przepustnicy, wklejaj błędy odczytane w inpa a nie podajesz same opisy. Przyczyną mogą być również zimne luty w dme.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 65
- Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
- BMW: E46 323 z 318
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Nakło nad Notecią
- VIN: EE99049
Przepływomierz miałem zepsuty od 4 do 7 tyś obroty schodziły bardzo wolno i mocy mało było
do tego wąż od przepływomierza do przepustnicy mechanik nie dokręcił i był w pół
ale po zmienie na nowy przepływomierz nic nie dało chyba że jutro adaptacja na nowa coś da bo u mnie problem jest z adaptacją bo tylko dwie osoby mają
a wiązkę nową używaną już kupiłem od wtyczki do tego czarnego plastiku co wchodzi tam sie wymieni może to coś pomoże
może faktycznie coś z tą wtyczką jest nie tak