Eibach PRO kit efekty

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#1

Post autor: kawbandos »

Siema, stosował ktoś z was te spręzyny obniżające? Jaki mieliście efekt? U mnie deklarowane miał być 3cm niżej, a jest 1cm wyzej i nadal auto stoi śmiesznie wysoko. Czy ten produkt to badziew? Miałem do tej pory sprezyny, które na każdym zwoju miały pomaranczowy kwadrat w jednej linii.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#2

Post autor: Szczurson »

Tak, wiele osób, a pośród nich i ja. Względem seryjnego zawieszenia auto siadło niżej, ale żeby był efekt końcowy, to musiały się ułożyć (to nie było od razu po założeniu).
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#3

Post autor: kawbandos »

ile trwało to układanie? mam nadzieje że nie po100tys km? bo nie wiem co robić, już je zacząłem ściągać. Ale jak to ułożyć? Co one po 100 czy200 km stracą dużą część sztywności i auto siądzie? Nie chce mi się za bardzo wierzyć, że auto siądzie za 200km o 4cm.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#4

Post autor: Szczurson »

Ja miałem nówki sztuki. Nie wiem ile dokładnie to trwało, nie mierzyłem.

EDIT:
Stosunkowo niedługo, tj. nie w tysiącach kilometrów.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#5

Post autor: kawbandos »

i opadły o 4cm? o ile opadły? Pytam się bo kupiłem typowo, żeby uzyskać te 3cm, a uzyskałem podwyższenie o 1cm.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#6

Post autor: kosteg »

Masz x. Na x nie było na nich spektakularnych efektów. Jak miałeś swoje sprężyny nie najmłodsze to różnica stare wyklepane vs nowe niższe nie będzie wielka aby nie powiedzieć, że może jej nie być wcale.
Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#7

Post autor: kawbandos »

no xi to terenówka, stoi metr na ziemią. Słyszałem, że dało się wsadzić głowę w nadkole, żeby sprawdzić tarcze od wewnątrz. Xi ma inny amortyzator, naiwnie było wierzyć, że sprężyna do każdego bmw coś tutaj obniży. Przyzwyczaiłem się, że sprzedawcy traktują 330xi jak 330i, chociaż to dwa różne auta z tą samą karoserią i silnikiem (z inną miską olejową). Przypominam, że w xi przód stał 12mm wyżej. Nie pół metra.
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#8

Post autor: kawbandos »

kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#9

Post autor: kosteg »

Zupełnie nie rozumiem tonu Twojej odpowiedzi. Nie nie terenówka ale stoi wyżej. Nie wiem ile widziałeś e46 na seryjnym sprawnym zawieszeniu a ile x na seryjnym sprawnym zawieszeniu - niemniej te auta nie stoją nisko. I tak - x wygląda pokracznie. A zatem przy fabrycznuych sprężynach jakie stają się wyklepane zmiana na sprężyny eibach dedykowane do x daje efekt taki jaki daje. Niestety z perspektywy czasu nie mam ani jednego zdjęcia 325xi w jakim dłubałem z zawieszeniem. Jedyne posiadane to to:

Obrazek

Niemniej te sprężyny pojeździły właśnie z tego powodu w aucie dosłownie 3mce. A potem pojawił się gwint KW.

Obrazek

Tu oczywiście było już przegięcie i po pierwszym sezonie jazdy w takiej konfiguracji półosie z przodu były do wymiany. Później auto poszło w górę i tak trwało już do sprzedaży.
Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#10

Post autor: kawbandos »

A może ktoś chciałby kupić? przebieg jednej 30 minut na aucie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”