Eibach PRO kit efekty
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
Siema, stosował ktoś z was te spręzyny obniżające? Jaki mieliście efekt? U mnie deklarowane miał być 3cm niżej, a jest 1cm wyzej i nadal auto stoi śmiesznie wysoko. Czy ten produkt to badziew? Miałem do tej pory sprezyny, które na każdym zwoju miały pomaranczowy kwadrat w jednej linii.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Tak, wiele osób, a pośród nich i ja. Względem seryjnego zawieszenia auto siadło niżej, ale żeby był efekt końcowy, to musiały się ułożyć (to nie było od razu po założeniu).
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
ile trwało to układanie? mam nadzieje że nie po100tys km? bo nie wiem co robić, już je zacząłem ściągać. Ale jak to ułożyć? Co one po 100 czy200 km stracą dużą część sztywności i auto siądzie? Nie chce mi się za bardzo wierzyć, że auto siądzie za 200km o 4cm.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Ja miałem nówki sztuki. Nie wiem ile dokładnie to trwało, nie mierzyłem.
EDIT:
Stosunkowo niedługo, tj. nie w tysiącach kilometrów.
EDIT:
Stosunkowo niedługo, tj. nie w tysiącach kilometrów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Masz x. Na x nie było na nich spektakularnych efektów. Jak miałeś swoje sprężyny nie najmłodsze to różnica stare wyklepane vs nowe niższe nie będzie wielka aby nie powiedzieć, że może jej nie być wcale.
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
no xi to terenówka, stoi metr na ziemią. Słyszałem, że dało się wsadzić głowę w nadkole, żeby sprawdzić tarcze od wewnątrz. Xi ma inny amortyzator, naiwnie było wierzyć, że sprężyna do każdego bmw coś tutaj obniży. Przyzwyczaiłem się, że sprzedawcy traktują 330xi jak 330i, chociaż to dwa różne auta z tą samą karoserią i silnikiem (z inną miską olejową). Przypominam, że w xi przód stał 12mm wyżej. Nie pół metra.
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
https://zapodaj.net/d5f43d4273a12.jpg.html
tutaj xi na pro kitach
tutaj xi na pro kitach
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Zupełnie nie rozumiem tonu Twojej odpowiedzi. Nie nie terenówka ale stoi wyżej. Nie wiem ile widziałeś e46 na seryjnym sprawnym zawieszeniu a ile x na seryjnym sprawnym zawieszeniu - niemniej te auta nie stoją nisko. I tak - x wygląda pokracznie. A zatem przy fabrycznuych sprężynach jakie stają się wyklepane zmiana na sprężyny eibach dedykowane do x daje efekt taki jaki daje. Niestety z perspektywy czasu nie mam ani jednego zdjęcia 325xi w jakim dłubałem z zawieszeniem. Jedyne posiadane to to:
Niemniej te sprężyny pojeździły właśnie z tego powodu w aucie dosłownie 3mce. A potem pojawił się gwint KW.
Tu oczywiście było już przegięcie i po pierwszym sezonie jazdy w takiej konfiguracji półosie z przodu były do wymiany. Później auto poszło w górę i tak trwało już do sprzedaży.
Niemniej te sprężyny pojeździły właśnie z tego powodu w aucie dosłownie 3mce. A potem pojawił się gwint KW.
Tu oczywiście było już przegięcie i po pierwszym sezonie jazdy w takiej konfiguracji półosie z przodu były do wymiany. Później auto poszło w górę i tak trwało już do sprzedaży.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2366 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: stefan222
-
- 1 Odpowiedzi
- 1702 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 5916 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 4 Odpowiedzi
- 3706 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 16 Odpowiedzi
- 7341 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JeszRodzynek
-
- 3 Odpowiedzi
- 2551 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: losfingeros
-
- 34 Odpowiedzi
- 14049 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 11 Odpowiedzi
- 5765 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 11 Odpowiedzi
- 5163 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: losfingeros
-
- 6 Odpowiedzi
- 2979 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mtfighter