Eibach PRO kit efekty

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#11

Post autor: kosteg »

Po 30min to się tym nawet dobrze nie przejechałeś. Zrób przelot po lokalnych dziurach, wyjedź na jakieś drogi. Przewiń powiedzmy te 100-200km pod kołami w różnych warunkach.

Ale cudów nie oczekuj. Nie będzie rewelacji.
Obrazek
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#12

Post autor: kawbandos »

w sumie to się w ogóle nie przejechałem tak na serio.

na grupce na fejsie podesłał mi fotkę użytkownik (mam nadzieje, że nie ma mi za złe, że wrzucam tu jego fotkę)
https://zapodaj.net/897eec865e703.jpg.html
jest to 325xi na przód i tył eibachach pro kit po 3 tys km, jakby u mnie wystąpił taki efekt to powiedziałbym, że takiego oczekiwałem. Przód stoi tak na oko 4cm na oponą, a tył ze 3. To ja mam teraz 7cm i 1cm. Może kwestia, żeby założyć jednak cały zestaw, bo balans się przesuwa na wychuchane tylne sprężyny, unosi przód i dlatego nie ma efektu.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#13

Post autor: kosteg »

325xi któego zdjęcia wstawiłem wcześniej stało podobnie jak to z tego zdjęcia które wstawiłeś.

Złóż komplet i przed nerwami daj mu chwilę. I ja na serio z tym przejechaniem się po dziurach.
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Rozumiem, że wiesz jak prawidłowo ustawić sprężynę na amortyzatorze w e46? Nie jeden mechanik zrobił to niepoprawnie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#15

Post autor: kawbandos »

ustawia się tak jak była ustawiona poprzednio.

Założyłem dzisiaj tyły i zdziwienie bo od razu bardzo nisko, moim zdaniem za nisko. Ale jeszcze większe zdziwienie, że nadal tak samo lewy tył 1,5cm niżej. Podkładki gumowe jednakowo zużyte, więc to nie ich wina. I już wiadomo, że to nie wina sprężyn. Czego to wina?
kawbandos
Bywalec forum
Posty: 248
Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
BMW: 330xi e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: xxxxx

#16

Post autor: kawbandos »

To chyba kwestia geometrii, tylne lewe jest zdecydowanie mocniej pochylone. Wiec auto tam stoi niżej, a jak stoi niżej to buda się przechyla. A już chyba wiem, dlaczego auto się tak słabo obniża. Kupiłem odbojniki zwykłe (nie od xi), bo myślałem że są niższe i to wystarczy. Jednak muszą być te od sportowego. Nie wiem dlaczego, nie nigdzie info.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#17

Post autor: scghost »

a czemu z tylu krzywo? sprezyna peknieta?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
bayou325
Bywalec forum
Posty: 123
Rejestracja: 20 maja 18, 16:38
BMW: E46 325Ci E46 318Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: JY13613 JR35681

#18

Post autor: bayou325 »

scghost a pamiętasz u mnie wymianę połamanych sprężyn, po wsadzeniu nowych auto siedzi niżej niż na starych połamanych, może faktycznie coś z ustawieniem jak pisał wyżej maniek21112
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

kawbandos pisze: 27 cze 21, 21:12 ustawia się tak jak była ustawiona poprzednio.
Słuszne podejście nie ma co, jeżeli poprzednik złożył źle to już tak ma zostać :Bravo:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Artek88
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 12 wrz 18, 15:05
BMW: E46 330dA Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno

#20

Post autor: Artek88 »

maniek21112 pisze: 30 cze 21, 22:56
kawbandos pisze: 27 cze 21, 21:12 ustawia się tak jak była ustawiona poprzednio.
Słuszne podejście nie ma co, jeżeli poprzednik złożył źle to już tak ma zostać :Bravo:
dokładnie. U mnie tak było właśnie. I dzięki tobie zacząłem przerabiać temat i udało się odzyskać jeszcze minimum 1cm jak nie lepiej bo mechanik się walną przy montażu. Poza tym wydaje mi się że to układanie poprawne to właśnie w tyś km a przynajmniej z 500km. Ja żeby uzyskać oczekiwany efekt w330d musiałem z przodu założyć mocowanie z e36 bo i tak było ciut za wysoko, a z tyłu gumę pod sprężyny dla wersji na złe drogi czyli taką grubości 1cm bo tył był za nisko. Sama jazda na pro kit super ale samo obniżenie w sumie kicha. Więcej bym nie kupił.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”