edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
na tyle sa i tak lozyska we wlasnych, stalych biezniach i dokrecaniem tej srubki nie reguluje sie scisniecia lozysk, wiec bez spiny
z jednej strony o bieznie lozyska opiera sie polos, z drugiej piasta
wiec dokrecasz do oporu az sie wszystko wyraznie zaprze o siebie i dalej nie pojdzie
na sile nie ciagnij bo zerwiesz gwint, po zaklepaniu i tak sie nie ma prawa odkrecic
z jednej strony o bieznie lozyska opiera sie polos, z drugiej piasta
wiec dokrecasz do oporu az sie wszystko wyraznie zaprze o siebie i dalej nie pojdzie
na sile nie ciagnij bo zerwiesz gwint, po zaklepaniu i tak sie nie ma prawa odkrecic
okej to dokręcę te 200nm tyle ile ma klucz i zaklepać śrubę i będzie ok? pytam tak bo czy np dokręcenie jak się ma klucz 400nm to skręci półoś o wiele lepiej niż 200? chodzi mi tylko o to czy po skręceniu na 200 i zaklepaniu nic mi nie będzie latać itp?
będę we wtorek składał półosie.Moje dwie + dwie z 2004r zamówiłem wszystkie cztery rozbiorę
będę we wtorek składał półosie.Moje dwie + dwie z 2004r zamówiłem wszystkie cztery rozbiorę
heh na tvn turbo lecialo samochod marzeń klimka m3 e46 i dziś pokazywał stukanie połosi xd
Panowie wie ktoś moze dlaczego półosie o tych samych numerach mają zgrubienia tak:
chodzi mi o to co na czerwono zaznaczone takie pogrubienia fabryczne.Zwróćcie uwagę że mimo iż są to te same półosie wszystkie to jedna ma to pogrubienie od strony przegubu wewnętrznego a druga ta sama półoś od strony zewnętrznego.. czy jest jakaś różnica w którą stronę pręt zamontuje?? np tu gdzie siedział przegub wewnętrzny mogę dać zewnętrzny??
chodzi mi o to co na czerwono zaznaczone takie pogrubienia fabryczne.Zwróćcie uwagę że mimo iż są to te same półosie wszystkie to jedna ma to pogrubienie od strony przegubu wewnętrznego a druga ta sama półoś od strony zewnętrznego.. czy jest jakaś różnica w którą stronę pręt zamontuje?? np tu gdzie siedział przegub wewnętrzny mogę dać zewnętrzny??
PANOWIE pilne pytanie mam wie ktoś może czy półosie GRUBE od chudych różnią się tylko grubością? a co w środku tam jak pierścien i wieloklin czy wtedy i tam będzie większy pierścień?
Panowie pomoże ktoś?
zerknijcie na film
chodzi mi o to pomiędzy wyciągniętym a wciągniętym.Mam 3 przeguby zewnętrzne i każdy jak sobie przymierzyłem to tak samo się zachowuje.
Nie chodzi tutaj wieloklin bo go zamieniłem tak by siedział sztywno.Po rozebraniu było to co na filmie pokazuje teraz+ do tego stukający wieloklin
A tutaj filmik jak wygląda latający wieloklin na półosi
zerknijcie na film
chodzi mi o to pomiędzy wyciągniętym a wciągniętym.Mam 3 przeguby zewnętrzne i każdy jak sobie przymierzyłem to tak samo się zachowuje.
Nie chodzi tutaj wieloklin bo go zamieniłem tak by siedział sztywno.Po rozebraniu było to co na filmie pokazuje teraz+ do tego stukający wieloklin
A tutaj filmik jak wygląda latający wieloklin na półosi
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1680
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
5 postów pod rząd, dobra robota . Czemu nie posłuchasz porad kolegów i po prostu nie oddasz tego do mechanika, skoro jak widać, sam tego nie potrafisz ogarnąć?
do mechanika mam oddać zwrotnicę na wymianę piasty i łozyska.Tutaj z półosiami to wiem jak złożyć bo to nie problem problem w tym,ze na dwie sztuki trzeba z 4 ściągać z allegro.Bo jedna przyjdzie wszystko lata nic z niej nie można pozyskać.Druga przyjdzie jeden pierścien ok drugi lata.. i tak w kółko..
udało mi się na lewą półoś dwa pierścienie z siedmiu dobrać które wchodza i siedza ciasno i nie lata na wieloklinie pierścień tylko do finalnego złożenia lewej brakuje mi odpowiedzi z tym co na filmiku pierwszym.Że półoś w pozycji pomiędzy wciągnięta a wyciągniętą chodzi jak na filmie..
Mam 3 sztuki przegubów zewnętrznych rozebranych (jedne z allegro,drugi mój z lewej półosi a trzeci prawy mój z uszkodzonym gwintem) i każdy jak zakładam na na ośkę dla testu czy to ze smarem czy bez to w pozycji pokazanej na filmie chodzi każdy z trzech.Po rozebraniu pierwszy raz to i wieloklin latał.Ale wieloklin dałem inny i siedzi sztywno tylko nie wiem co z przegubem tym co pokazałem.Bo myślałem już dzisiaj go rozebrać ten zewnętrzny,ale dobrze,że dla testu na drugą ośkę założyłem drugi zewnętrzny i taki sam efekt jak na mojej złożonej już.W sumie jedną mógłbym do auta montować tylko nie wiem co z tym przegubem czy tak ma być skoro każda z trzech tak ma o to chodzi
udało mi się na lewą półoś dwa pierścienie z siedmiu dobrać które wchodza i siedza ciasno i nie lata na wieloklinie pierścień tylko do finalnego złożenia lewej brakuje mi odpowiedzi z tym co na filmiku pierwszym.Że półoś w pozycji pomiędzy wciągnięta a wyciągniętą chodzi jak na filmie..
Mam 3 sztuki przegubów zewnętrznych rozebranych (jedne z allegro,drugi mój z lewej półosi a trzeci prawy mój z uszkodzonym gwintem) i każdy jak zakładam na na ośkę dla testu czy to ze smarem czy bez to w pozycji pokazanej na filmie chodzi każdy z trzech.Po rozebraniu pierwszy raz to i wieloklin latał.Ale wieloklin dałem inny i siedzi sztywno tylko nie wiem co z przegubem tym co pokazałem.Bo myślałem już dzisiaj go rozebrać ten zewnętrzny,ale dobrze,że dla testu na drugą ośkę założyłem drugi zewnętrzny i taki sam efekt jak na mojej złożonej już.W sumie jedną mógłbym do auta montować tylko nie wiem co z tym przegubem czy tak ma być skoro każda z trzech tak ma o to chodzi
@up Panowie podpowie ktoś coś?
Panowie może ktoś pomóc? wie ktoś może czy jeżeli do automatycznej skrzyni biegów pólosie są grubsze a do manualnej cieńsze to czy mimo wszystkich wymiarów czyli długość,zęby wieloklinu,absu itp jeśli wszystko się zgadza kropka w kropkę a różnicą jest to,że dla automatu półoś jest grubsza tutaj gdzie się ją łapie by podnieść to czy zamontowanie takiej półosi do auta z manualną skrzynią biegów spowoduje,że szybciej padnie??
pytam bo pisał ktoś na forum jednym,że półosie grube są w środku ''PUSTE'' natomiast półosie cienkie czyli 27mm są w środku wypełnione..
pytam bo pisał ktoś na forum jednym,że półosie grube są w środku ''PUSTE'' natomiast półosie cienkie czyli 27mm są w środku wypełnione..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 6 Odpowiedzi
- 1517 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 2839 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 5 Odpowiedzi
- 975 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1669 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 18 Odpowiedzi
- 4770 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mateo1992
-
- 31 Odpowiedzi
- 7782 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2184 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 0 Odpowiedzi
- 2258 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomeklubon