edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

DwaLitryPL
Bywalec forum
Posty: 467
Rejestracja: 07/01/19, 19:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: DwaLitryPL » 19/10/20, 20:23

Panowie podpowie ktoś? czy taki klucz wychylny np yato pomoże w dokręceniu tych 50nm więcej?


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 6080
Rejestracja: 11/04/15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: scghost » 19/10/20, 23:42

Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<

Lashie
Bywalec forum
Posty: 470
Rejestracja: 05/12/17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: Lashie » 20/10/20, 14:23

Cytuje sam siebie, już niedługo będzie mówić o sobie w liczbie trzeciej, gwiazdor jutuba pierd***ny :ROFL: :beer:
Swoją droga, już ze dwa czy trzy razy było pisane, dokręć kluczem do 200 i dociagnij troche rurka. Czytaj panie swój temat, bo tu dużo cennych rad jest udzielanych

DwaLitryPL
Bywalec forum
Posty: 467
Rejestracja: 07/01/19, 19:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: DwaLitryPL » 20/10/20, 14:28

tak są cenne rady :roll: tylko,że jak pytałem też na forum mechaniki samochodowej to pisali,ze nie można niby ani za mocno ani za lekko dokręcić za mocno uszkodzi się łożysko tylne a za lekko też po jakimś czasie padnie dlatego tak wałkuje temat bo nie chce wybulić na dwie śrubki 250zł za klucz

dlatego tak myślałem dokręcić na 200nm + kupić ten wychylny yato za 50zł i nim na 250 dociągnąć :roll: ew sprawdzić go pierw nawet na śrubach koła.Czy pokryją się wskazania z obecnym kluczem :)

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 6080
Rejestracja: 11/04/15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: scghost » 20/10/20, 16:06

scghost pisze:
20/09/20, 16:21
na tyle sa i tak lozyska we wlasnych, stalych biezniach i dokrecaniem tej srubki nie reguluje sie scisniecia lozysk, wiec bez spiny
z jednej strony o bieznie lozyska opiera sie polos, z drugiej piasta

wiec dokrecasz do oporu az sie wszystko wyraznie zaprze o siebie i dalej nie pojdzie
na sile nie ciagnij bo zerwiesz gwint, po zaklepaniu i tak sie nie ma prawa odkrecic
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<


DwaLitryPL
Bywalec forum
Posty: 467
Rejestracja: 07/01/19, 19:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: DwaLitryPL » 19/11/20, 13:19

Panowie pytanie mam takie pytanie jeśli piasty są nowe a frezy wewnątrz posmarowane pastą ceramiczną LM to po skręceniu półosi gdy auto będzie na kołach gdybym musiał wyjąć półoś jedną za około 2 tygodnie to wyjdzie taka półoś bez ściągania tarczy hamulcowej? jeśli wejść weszła elegancko bez pobijania itp pytam bo bym sobie ustawił ręczny zrobił pomiar bicia piasty i tarczy i wszystko poskładał tak jak trzeba tylko nie wiem właśnie czy pozniej tylko wystarczy odkręcić nakrętkę półosi + przy dyfrze i półoś normalnie wyjdzie? bo tak to znów bym musiał luzować ręczny ściągacz tarcze pewnie czyścić piastę z nalotu znowu pomiary itp

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 7542
Rejestracja: 06/09/17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: maniek21112 » 19/11/20, 13:39

Powinna wyjść.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Kupię do e46:
- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz

DwaLitryPL
Bywalec forum
Posty: 467
Rejestracja: 07/01/19, 19:15
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: DwaLitryPL » 20/11/20, 20:36

Maniek bo jutro będę to robił to spytam czy nakrętkę półosi można dokręcić jak auto stoi na kołach?

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 7542
Rejestracja: 06/09/17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław
Kontakt:

Re: edt e46 320d m47n półoś gruba a cienka mimo tych samych wymiarów

Post autor: maniek21112 » 22/11/20, 12:13

Można.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Kupię do e46:
- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości