[E46320d 136km 2001] Problem z klimatyzacją
-
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witam
Moje auto chyba się ostatnio na mnie obraziło. Może przez to, że oddałem je na tydzień w ręce żony. Ale do rzeczy
Jadąc w trasę w piątek na starcie uruchomiłem klimatyzację na około 19 stopni. Wszystko działało pięknie ale po około 30km kratki tak jakby przestały wpuszczać chłodne powietrze. Słychać, że nadmuch pracuje ale kratki nie wpuszczają nic na kabine. Wyłączyłem klimatyzację i po około 5 minutach znowu ją włączyłem i wszystko znowu było ok. Czytałem na innym forum, że za takie zachowanie odpowiada czujnik temperatury parownika, znajdujący się pod obudową kierownicy. Uszkodzony powoduje marznięcie parownika. Czy ktoś już to kiedyś przerabiał? Podobno jest jeszcze jeden czujnik za panelem klimatronika, niestety nikt nie wypowiedział się za co on odpowiada. Na youtubie jest filmik jak gość demontuje całą deskę i trochę mnie to przeraża.
Moja sprężarka też zaczęła inaczej działać. Jeszcze nie tak dawno co jakiś czas elektromagnes się rozłączał, teraz w momencie uruchomienia klimy obraca się cały czas. Czy uszkodzony czujnik parownika mógł wywołać taką zmianę?
Moje auto chyba się ostatnio na mnie obraziło. Może przez to, że oddałem je na tydzień w ręce żony. Ale do rzeczy
Jadąc w trasę w piątek na starcie uruchomiłem klimatyzację na około 19 stopni. Wszystko działało pięknie ale po około 30km kratki tak jakby przestały wpuszczać chłodne powietrze. Słychać, że nadmuch pracuje ale kratki nie wpuszczają nic na kabine. Wyłączyłem klimatyzację i po około 5 minutach znowu ją włączyłem i wszystko znowu było ok. Czytałem na innym forum, że za takie zachowanie odpowiada czujnik temperatury parownika, znajdujący się pod obudową kierownicy. Uszkodzony powoduje marznięcie parownika. Czy ktoś już to kiedyś przerabiał? Podobno jest jeszcze jeden czujnik za panelem klimatronika, niestety nikt nie wypowiedział się za co on odpowiada. Na youtubie jest filmik jak gość demontuje całą deskę i trochę mnie to przeraża.
Moja sprężarka też zaczęła inaczej działać. Jeszcze nie tak dawno co jakiś czas elektromagnes się rozłączał, teraz w momencie uruchomienia klimy obraca się cały czas. Czy uszkodzony czujnik parownika mógł wywołać taką zmianę?
Jezeli sama ta krateczka w panelu klimatronika bedzie zatkana kurzem zmiszanym z plakiem efekt bedzie podobny bo to wlasnie czujnik tem. wewnetrznej zaczyna wariowac myslac ze osiagnal optymylna tem. ustawiona przez kierowce ale gorzej jak zona dopadnie sie do klimy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3360 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: klusek
-
- 2 Odpowiedzi
- 1381 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 56 Odpowiedzi
- 13620 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 23 Odpowiedzi
- 9218 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chacko
-
- 3 Odpowiedzi
- 2259 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 955 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 12 Odpowiedzi
- 8153 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: alb3rt
-
- 26 Odpowiedzi
- 7410 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2191 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 6 Odpowiedzi
- 5053 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcins86