E46 wymiana silnika 1.8 na 2.0
- rradek01
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 kwie 17, 12:58
- BMW: E46 316i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Nasielsk
Zrobiony kompletny remont silnika. Przy okazji parę innych rzeczy było do wymiany.
Zrobiłem remont bo chce tym autem pojeździć jeszcze parę lat, a wrzucanie używanego silnika niewiadomego pochodzenia to ryzyko. Tak wiem co mam, silnik, rozrząd cacy.
Zamykam.
Zrobiłem remont bo chce tym autem pojeździć jeszcze parę lat, a wrzucanie używanego silnika niewiadomego pochodzenia to ryzyko. Tak wiem co mam, silnik, rozrząd cacy.
Zamykam.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 wrz 17, 18:09
- BMW: 316ti
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
ja z podobnym problemem. czy moge uzyskać jakieś info. ?mariryb pisze:Pw.
- rradek01
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 kwie 17, 12:58
- BMW: E46 316i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Nasielsk
Kompletny remont to koszt u mnie u człowieka który robi głównie BMW to 4 tys. ( głowica, uszczelniacze, pierścienie no wszystko, mam gdzieś wszystko na kartce opisane ładnie z gwarancją)
Przy remoncie może wyjść Ci jeszcze parę innych rzeczy do wymiany i lepiej to zrobić.
U mnie było parę nieszczelności jeszcze (pompa vacuum) + wtryskiwacz, z pompą oleju coś było i coś tam jeszcze. I tu już suma idzie w góre. Dodatkowo rozrząd, zależy co chcesz w nim robić, same koła kosztują kupę kasy.
Można robić swap ale musisz mieć pewniaka silnik, a w tych modelach z tych lat to cud.
Jak ktoś chce jeździć tym autem to robić remont i masz pewny silnik na lata. Robić oczywiście u człowieka który się na tym zna. Bo pełno u mnie i wszędzie frajerów którzy biorą kasę za nic, niby zrobi taniej ale wała Ci zrobi.
Zrobiłem 1,5tys km zero ubytku oleju, potem wymieniłem olej i ciesze się jazdą. Auto po remoncie lepiej się zbiera, jak z fabryki, silnik cichy.
Pisane na szybko gdyż nie mam zbyt wiele czasu.
Pozdro.
Przy remoncie może wyjść Ci jeszcze parę innych rzeczy do wymiany i lepiej to zrobić.
U mnie było parę nieszczelności jeszcze (pompa vacuum) + wtryskiwacz, z pompą oleju coś było i coś tam jeszcze. I tu już suma idzie w góre. Dodatkowo rozrząd, zależy co chcesz w nim robić, same koła kosztują kupę kasy.
Można robić swap ale musisz mieć pewniaka silnik, a w tych modelach z tych lat to cud.
Jak ktoś chce jeździć tym autem to robić remont i masz pewny silnik na lata. Robić oczywiście u człowieka który się na tym zna. Bo pełno u mnie i wszędzie frajerów którzy biorą kasę za nic, niby zrobi taniej ale wała Ci zrobi.
Zrobiłem 1,5tys km zero ubytku oleju, potem wymieniłem olej i ciesze się jazdą. Auto po remoncie lepiej się zbiera, jak z fabryki, silnik cichy.
Pisane na szybko gdyż nie mam zbyt wiele czasu.
Pozdro.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2966 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Skwarek105
-
- 3 Odpowiedzi
- 1865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Spectron
-
- 24 Odpowiedzi
- 8095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu16
-
- 1 Odpowiedzi
- 749 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: apogeumz
-
- 2 Odpowiedzi
- 963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: waha28
-
- 1 Odpowiedzi
- 2008 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 14094 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Psyche
-
- 1 Odpowiedzi
- 1183 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 2713 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rasiu
-
- 6 Odpowiedzi
- 2573 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman