Strona 1 z 1
[ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 1 mar 10, 13:29
autor: piotrek s
Witam mam problem z e46 328, awaria pompy wody spowadowała zerwanie paska alternatora, jechałem chwile bez wspomagania, po usunieciu awarii kierownica chodzi ciężej. Wymieniłem pompę wspomagania oraz sprawdziłem dokładnie przekładnie problem nadal jest. Kręcąć w miejscu opór jest taki sam jak podczas jazdy. Czy kotoś może spotkała się z podobnym problemem?
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 2 mar 10, 19:46
autor: Greg 318
Nim cos ponownie napiszesz zapoznaj sie z regulaminem - To Wazne
Co do usterki , moze uklad jeszcze jest troche zapowietrzony?
A jak bylo wczesniej ? Jestes pewien ze dobrze ?
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 9 mar 10, 10:00
autor: cinek_328
a jak jest zapowietrzony
to jak go odpowietrzyć
??
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 9 mar 10, 20:47
autor: Greg 318
normalnie , krecac w jedna i w druga strone
tylko BMW jakby troche wiecej czasu potrzebowalo jak inne auta
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 14 mar 10, 17:51
autor: Karlek
Witam, mam podobny problem, to jest od zakupu ( czyli od wtorku, po prostu od kąd mam swoją bunie ) ta kierownica jak na wspomaganie chodzi ciężko, przed wczoraj okazało się, że wycieka płyn z pompy wspomagania, została wysłana do regeneracji, wróciła, zamontowano ją i co ? i bez różnicy, dalej kierownica chodzi ciężko... czy to może być problem tylko i wyłącznie pompy ? ( czy kupować nową ? ) czy coś innego może to powodować ?
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 6 maja 10, 0:06
autor: hiirek007
Witam. Mam problem z pompą
bo ukręciła się mi ośka i wyciekał z niej olej. Kupiłem nową zamiennik MAX GEAR i założyłem. Pojeździłem dwa dni i w pompie wywaliło mi uszczelniacz w środku i wyciek olej. Oczywiście znowu mam brak wspomagania i zarazem samochodu, ale nowa pompa była na gwarancji. A jak każda gwarancja ma to do siebie że na rozpatrzenie mają 14 dni :-/ I mam pytanie co może być przyczyną że tak się dzieje? I jakie są symbole na tabliczce znamionowej w starej pompie LUK-a??Bo ja swoją wywaliłem po rozebraniu..I czy jest ona z zaworem ciśnieniowym(stara pompa)??Czy jest gdzieś tak ten zawór bo podejrzewam że może być to przyczyną, ale nie jestem pewien. Proszę Was o szybką radę, bo jestem bez swojej buni..
i nie wiem co robić..
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 6 maja 10, 7:41
autor: Greg 318
wyglada na to ze przyczyna nie lezy w pompie
sprawdz przewody i przekladnie
zawory sa w przekladni
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 8 maja 10, 9:47
autor: hiirek007
Greg 318 pisze:wyglada na to ze przyczyna nie lezy w pompie
sprawdz przewody i przekladnie
zawory sa w przekladni
Aha, czyli w takim razie pompa jest dobra i bez zaworu ciśnieniowego. A możesz mi podać numery na tabliczce znamionowej starej pompy luk-a do mojej buni?? A co do przewodów to były płukane olejem, więc pewnie coś jest z zaworem na przekładni..ale jeszcze raz sprawdzę przewody.. Czekam na szybką odpowiedź, bo mam teraz dni bez swojej buni:(
Re: [ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie
: 31 maja 10, 22:57
autor: hiirek007
Witam. Znowu do mnie temat powraca pompy wspomagania i nie wiem jakiej firmy wybrać bo już przejrzałem chyba większość sklepów internetowych i mam takie opcje do wyboru TRW (w chwili obecnej niedostępna)-800zł, MEYLE (dostępna)-800zł, LUK (dostępna ale nie wszędzie)-1060zł-1228zł brutto. Nie wiem co wybrać.. wiadomo że cena kusi ale czy nie będę miał tego samego co wcześniej po zamontowaniu pompy MAX GEAR - po 2 dniach jazdy pompa siadła i była reklamacja(uznana). Pomóżcie bo mi autko stoi..
(z góry dzięki..