[ E46 ]układ kierowniczy-wspomaganie

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
piotrek s
Posty: 1
Rejestracja: 1 mar 10, 13:18
BMW: e 46 328 ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wrocław

#1

Post autor: piotrek s »

Witam mam problem z e46 328, awaria pompy wody spowadowała zerwanie paska alternatora, jechałem chwile bez wspomagania, po usunieciu awarii kierownica chodzi ciężej. Wymieniłem pompę wspomagania oraz sprawdziłem dokładnie przekładnie problem nadal jest. Kręcąć w miejscu opór jest taki sam jak podczas jazdy. Czy kotoś może spotkała się z podobnym problemem?
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#2

Post autor: Greg 318 »

Nim cos ponownie napiszesz zapoznaj sie z regulaminem - To Wazne :evil:
Co do usterki , moze uklad jeszcze jest troche zapowietrzony?
A jak bylo wczesniej ? Jestes pewien ze dobrze ?
cinek_328
Bywalec forum
Posty: 253
Rejestracja: 16 lut 10, 19:08
BMW: jest e46 330d był e46 328Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#3

Post autor: cinek_328 »

a jak jest zapowietrzony :) to jak go odpowietrzyć :D ??
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#4

Post autor: Greg 318 »

normalnie , krecac w jedna i w druga strone
tylko BMW jakby troche wiecej czasu potrzebowalo jak inne auta
Karlek
Posty: 9
Rejestracja: 14 mar 10, 17:44
BMW: e46 320 D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica

#5

Post autor: Karlek »

Witam, mam podobny problem, to jest od zakupu ( czyli od wtorku, po prostu od kąd mam swoją bunie ) ta kierownica jak na wspomaganie chodzi ciężko, przed wczoraj okazało się, że wycieka płyn z pompy wspomagania, została wysłana do regeneracji, wróciła, zamontowano ją i co ? i bez różnicy, dalej kierownica chodzi ciężko... czy to może być problem tylko i wyłącznie pompy ? ( czy kupować nową ? ) czy coś innego może to powodować ?
Nie sztuką jest umieć się przemieszczać jak większość,
sztuką jest umieć jeździć :]
hiirek007
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 15 kwie 10, 23:55
BMW: E46 COUPE 320Ci SREBERKO
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Znane

#6

Post autor: hiirek007 »

Witam. Mam problem z pompą :( bo ukręciła się mi ośka i wyciekał z niej olej. Kupiłem nową zamiennik MAX GEAR i założyłem. Pojeździłem dwa dni i w pompie wywaliło mi uszczelniacz w środku i wyciek olej. Oczywiście znowu mam brak wspomagania i zarazem samochodu, ale nowa pompa była na gwarancji. A jak każda gwarancja ma to do siebie że na rozpatrzenie mają 14 dni :-/ I mam pytanie co może być przyczyną że tak się dzieje? I jakie są symbole na tabliczce znamionowej w starej pompie LUK-a??Bo ja swoją wywaliłem po rozebraniu..I czy jest ona z zaworem ciśnieniowym(stara pompa)??Czy jest gdzieś tak ten zawór bo podejrzewam że może być to przyczyną, ale nie jestem pewien. Proszę Was o szybką radę, bo jestem bez swojej buni.. :( i nie wiem co robić..
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#7

Post autor: Greg 318 »

wyglada na to ze przyczyna nie lezy w pompie
sprawdz przewody i przekladnie
zawory sa w przekladni
hiirek007
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 15 kwie 10, 23:55
BMW: E46 COUPE 320Ci SREBERKO
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Znane

#8

Post autor: hiirek007 »

Greg 318 pisze:wyglada na to ze przyczyna nie lezy w pompie
sprawdz przewody i przekladnie
zawory sa w przekladni
Aha, czyli w takim razie pompa jest dobra i bez zaworu ciśnieniowego. A możesz mi podać numery na tabliczce znamionowej starej pompy luk-a do mojej buni?? A co do przewodów to były płukane olejem, więc pewnie coś jest z zaworem na przekładni..ale jeszcze raz sprawdzę przewody.. Czekam na szybką odpowiedź, bo mam teraz dni bez swojej buni:(
hiirek007
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 15 kwie 10, 23:55
BMW: E46 COUPE 320Ci SREBERKO
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Znane

#9

Post autor: hiirek007 »

Witam. Znowu do mnie temat powraca pompy wspomagania i nie wiem jakiej firmy wybrać bo już przejrzałem chyba większość sklepów internetowych i mam takie opcje do wyboru TRW (w chwili obecnej niedostępna)-800zł, MEYLE (dostępna)-800zł, LUK (dostępna ale nie wszędzie)-1060zł-1228zł brutto. Nie wiem co wybrać.. wiadomo że cena kusi ale czy nie będę miał tego samego co wcześniej po zamontowaniu pompy MAX GEAR - po 2 dniach jazdy pompa siadła i była reklamacja(uznana). Pomóżcie bo mi autko stoi..:((z góry dzięki..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”