E46 Temat zbiorczy "odgruzianie" Cabrio.

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
housee
Posty: 6
Rejestracja: 3 sie 18, 18:00
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo

#1

Post autor: housee »

Hej.
Mam parę pytań i prośby o pomoc jednocześnie. Zacznę od tego że kupiłem ulepa :crazy: teraz już się śmieje z tego ale początki były trudne. No nic trzeba przejść do porządku dziennego nad tym wsrzytkim i wyjść z twarzą bądź próbować jakoś ukształtować to w całość. Za każdą najmniejszą pomoc będę wdzięczy, wiem również że wiedza kosztuje, i jeśli ktoś będzie robił coś zdalnie lub miałby chęć podjechać to też bardzo bardzo chętnie.
Pacjent E46 2000 rok cabrio 323ci 2.5 m52 początkowo automat, poźniej manual, liczba poprzednich właścicieli naliczyłem dużo :lol:.
Wiec co zrobione było, włożony gaz co z kolei wiązało się z wymianą węży chłodzenia przepłyhwki etc, zostało zregenerowane zawieszenie no powinno już być super. (ile nerwów straciłem na mechaników, tak naprawdę jeśli ktoś umie naprawić bmw to jest fachowcem w każdej dziedzinie, reszta to wymieniacze, przeglądając forum czytając trochę podczas borykania się z w/w problemami większość diagnoz stawiana przy objawach z którymi się borykałem pokrywała się z rozwiązaniami technicznymi które trapiły Baśkę). Dobra chodzi o to że nawet jeśli mam zapłącić to wole wam niż nim, bo wiem że wiedza kosztuje o :). Może po krótce przyliże parę problemów z którymi się borykam.
1.Z tyłu mam włożone ledy wygląda to super, ale niedawno prawy zaczął migać dwa razy szybciej od lewego, natomiast awaryjne działają normalnie, jest jakiś przekaźnik/przerywnik , czy trzeba wymieniać cały moduł w kloszu prawym?
2. Mam grzane sporty, oczywiście angielskie, no bo jak inaczej nie przeszkadza mi to mocno oprócz wsiadania, natomiast nie działa podgrzewanie, i teraz mam pytanie, bo z tego co widziałem w aucie nie jest nic zrobione jak trzeba, czy w angielskich fotelach trzeba zmieniać kolejność kabli żeby grzały maty? Jakoś je adaptować? bo myśle że były wrzucone tak o i już, jak sprawdzić czy maty w środku wogóle są i co jeśli ich już tam, nie ma kuować uniwersalne jakieś maty ma to sens? bedzie działać?
3. Mam interfejs diagnostyczny, cały układ wydechowy jest dość ..... artystyczny??? :D chciałem zrobić downgrade na eu2 bo myslę że te sondy to i tak i tak już nie spełniają swojej funkcji wspawane są w jakis pseudo sportowy kolektor, wiec wg instrukcji zacząłem próbować wgrać ten soft niestety bład fa fehler dobija mnie i nie wiem jak sobie z tym poradzić, utknąłem na informacji że trzeba uporządkować rzeczy zainstalowane w aucie ..... :ROFL: jeśli wiedziałbym co tak naprawdę tak było dokładane kombinowane to napewno byłoby łatwiej ale tam cuda się dzieją Panie. :D. Tutaj na pewno pomoc zdalna albo fizyczna z Legionowa okolic byłbym wdzięczny i odwdzięczę się z poświęcony czas.
4. Szukam kogoś również z kanałem i kompletem narzędzi kto pomógłby mi ewentualnie magiel wymienić bo podobno mało skomplikowane to to.

I chyba tyle mam nadzieje że o ile wiadomość nie zostanie odrzucona nie przyjmie się z falą hejtu :)
Tak czy inaczej serdeczne dzięki.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

szkoda ze nie jestes z Krakowa az bym chetnie zobaczyl co tam za cuda :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
housee
Posty: 6
Rejestracja: 3 sie 18, 18:00
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo

#3

Post autor: housee »

Zapraszam nawet przelotem, jeśli byłeś w horrorhouse to wrażenia podobne :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”