[e46] Sprawdzenie Ładowaniu aku

Problemy, pytania, porady związane z nadwoziem samochodu, czyli m.in.: lampy, karoseria, wnętrze samochodu
obuch90
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 11, 10:30
BMW: Bmw e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#11

Post autor: obuch90 »

Ja u siebie robilem zgodnie z instrukcja i tak samo jak przedmowca dziala test 1,2 no i 19
mundek002
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elblag

#12

Post autor: mundek002 »

obuch90 pisze:Ja u siebie robilem zgodnie z instrukcja i tak samo jak przedmowca dziala test 1,2 no i 19
pewnie robisz ten sam błąd co ja, jak naciśniesz look_off wyświetli Ci się test 0 i wybierasz test który chcesz uruchomić, żeby wyjść z testu i przejść do następnego przytrzymujesz przycisk i wracasz do głównego menu od 1 do 21 :D
pozdrawiam
rascall99
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
BMW: 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: AZ46193

#13

Post autor: rascall99 »

Zrobiłem test z budzika jest ok, na święta akurat byłem u rodziców i staruszek mój posiadał taki gadżet więc sprawdziłem dla pewności i pokryło się z testem z budzika.... Więc Panowie nasuwa się pytanie jeśli nie aku to co mogło być przyczyną tego że beti się palić nie chciało 8) ? W momencie którym beti nie chciała odpalić sprawdzałem siłę klaksonu i brzmiał w porządku... ale po przekręceniu kluczyka słyszałem tylko takie cykanie, ale nie kręciła jakieś pomysły ??
Obrazek
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#14

Post autor: romanikxxl »

rascall99 pisze:Zrobiłem test z budzika jest ok, na święta akurat byłem u rodziców i staruszek mój posiadał taki gadżet więc sprawdziłem dla pewności i pokryło się z testem z budzika.... Więc Panowie nasuwa się pytanie jeśli nie aku to co mogło być przyczyną tego że beti się palić nie chciało 8) ? W momencie którym beti nie chciała odpalić sprawdzałem siłę klaksonu i brzmiał w porządku... ale po przekręceniu kluczyka słyszałem tylko takie cykanie, ale nie kręciła jakieś pomysły ??
Klemy sprawdzałeś na aku?
Romanikxxl
rascall99
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
BMW: 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: AZ46193

#15

Post autor: rascall99 »

romanikxxl pisze:
rascall99 pisze:Zrobiłem test z budzika jest ok, na święta akurat byłem u rodziców i staruszek mój posiadał taki gadżet więc sprawdziłem dla pewności i pokryło się z testem z budzika.... Więc Panowie nasuwa się pytanie jeśli nie aku to co mogło być przyczyną tego że beti się palić nie chciało 8) ? W momencie którym beti nie chciała odpalić sprawdzałem siłę klaksonu i brzmiał w porządku... ale po przekręceniu kluczyka słyszałem tylko takie cykanie, ale nie kręciła jakieś pomysły ??
Klemy sprawdzałeś na aku?
co dokładnie masz na myśli czy kable są całe itd ? bo nie bardzo rozumiem... Ogólnie dodam tylko że w ciągu pół roku tylko dwa razy zdarzyła mi się taka sytuacja albo aż dwa :) Ostatnio jak mnie zawiodła to godzinę wcześniej auto normalnie paliło przejechałem ok 10 km godzinny postój temperatura około 8 stopni C. i zonk :P musiałem żulą rzucić na browara żeby popchali auto żenua :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#16

Post autor: Maniek »

Pewnie chodziło o to, czy klemy są czyste, dobrze przykręcone i mają odpowiedni kontakt.

To chwila roboty a może pieprzyć i przez to auto nie odpalać. Więc szczotka druciana w dłoń, klucz 10 i choćby wazelina techniczna czy też kontakt spray. :beer:
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
rascall99
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
BMW: 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: AZ46193

#17

Post autor: rascall99 »

ManiekTDS pisze:Pewnie chodziło o to, czy klemy są czyste, dobrze przykręcone i mają odpowiedni kontakt.

To chwila roboty a może pieprzyć i przez to auto nie odpalać. Więc szczotka druciana w dłoń, klucz 10 i choćby wazelina techniczna czy też kontakt spray. :beer:
Racja ! Zaćmienie chwilowe ale 10 godzinę w pracy siedzę... dziś już za późno ale jutro się tym zajmę :twisted:
Obrazek
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#18

Post autor: romanikxxl »

Pracuś :D Będziesz mógł zatrudnić na stałe Żula do pchania :lol:
Akumulator też sprawdź czy trzyma prąd bo ładowanie swoją drogą i stan akumulatora swoją :)
Romanikxxl
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#19

Post autor: jocker »

romanikxxl pisze:Pracuś :D Będziesz mógł zatrudnić na stałe Żula do pchania :lol:
hehe dobre przynajmniej dalbys mu na piwo zarobic :ROFL:
Akumulator też sprawdź czy trzyma prąd bo ładowanie swoją drogą i stan akumulatora swoją
dokladnie ja juz sie na tym przejechalem.. szukalem dziury w calym.. 8) a sprawca byl aku który ze starosci juz nie trzymal :oops:
rascall99
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
BMW: 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: AZ46193

#20

Post autor: rascall99 »

jocker pisze:
romanikxxl pisze:Pracuś :D Będziesz mógł zatrudnić na stałe Żula do pchania :lol:
hehe dobre przynajmniej dalbys mu na piwo zarobic :ROFL:
Akumulator też sprawdź czy trzyma prąd bo ładowanie swoją drogą i stan akumulatora swoją
dokladnie ja juz sie na tym przejechalem.. szukalem dziury w calym.. 8) a sprawca byl aku który ze starosci juz nie trzymal :oops:
tu ta opcja raczej nie wchodzi w grę bo aku ma około 1,5 roku pracy za sobą.... nie wydaję mi się też żebym szukał dziury w całym bo jeżeli beti nie chce odpalić co jakiś czas to coś jest nie tak, no chyba że to taki spontaniczny żart z jej strony :wink: idąc dalej w tym kierunku kilka dni temu jak zrobiłem test na budziku alternator wskazywał 13,9/14 , dziś gdy powtórzyłem test wykazał 13,1/13,2 .... =@
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Nadwozie”