[e46] Różnica wysokości zawieszenia lewa-prawa strona tył
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
- 6venom6
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 6 mar 10, 3:42
- BMW: M43TU b19
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Krosno
Witam wszystkich
Ostatnio trapi mnie problem różnicy wysokości lewej i prawej strony auta z tyłu (mowa tu o touring). Z prawej strony auto jest nieco niżej niż z lewej (około 0,7 cm). Czytałem na innych forach że jest to częsty problem w e46 i e36. Szczególnie widoczne jest to w autach ze sprężynami obniżającymi. Normalnie jest to niewidoczne jeśli w aucie jest standardowe zawieszenie ale jeśli je obniżymy i założymy większe koła to ta różnica jest już znacznie zauważalna. Szukałem odpowiedzi na innych forach lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie; jedna teoria jest taka że prawa strona jest bardziej narażona na wyboje i wyrabia się zawieszenie, inna że ciężki akumulator jest tuż nad kołem, jeszcze inni że amortyzator, poduszki lub sprężyna. Niektórzy wymieniali sprężyny i amortyzatory ale bez poprawy. Ktoś napisał że wymienił poduszki amortyzatora i było ok ale nie jestem pewien tej teorii. Byłem na badaniu diagnostycznym zawieszenia które wykazało 75% sprawności z lewej strony i 73% z prawej- różnica 2% więc wszystko ok. Dodam że mam sprężyny Vogtland -40mm i oryginalne amortyzatory BMW; sprężyny może już nie są świeże bo mają przeszło 10 lat i są trochę skorodowane. W taj chwili zastanawiam się już nad wymianą sprężyn na H&R i amorów Koni STR.T no i do tego org. poduszki amortyzatorów. Jeśli macie podobny problem bądź rozwiązaliście podobną sytuację to piszcie a na pewno przyda się to wielu osobą. Z góry dzięki wszystkim. Pozdrawiam
Ostatnio trapi mnie problem różnicy wysokości lewej i prawej strony auta z tyłu (mowa tu o touring). Z prawej strony auto jest nieco niżej niż z lewej (około 0,7 cm). Czytałem na innych forach że jest to częsty problem w e46 i e36. Szczególnie widoczne jest to w autach ze sprężynami obniżającymi. Normalnie jest to niewidoczne jeśli w aucie jest standardowe zawieszenie ale jeśli je obniżymy i założymy większe koła to ta różnica jest już znacznie zauważalna. Szukałem odpowiedzi na innych forach lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie; jedna teoria jest taka że prawa strona jest bardziej narażona na wyboje i wyrabia się zawieszenie, inna że ciężki akumulator jest tuż nad kołem, jeszcze inni że amortyzator, poduszki lub sprężyna. Niektórzy wymieniali sprężyny i amortyzatory ale bez poprawy. Ktoś napisał że wymienił poduszki amortyzatora i było ok ale nie jestem pewien tej teorii. Byłem na badaniu diagnostycznym zawieszenia które wykazało 75% sprawności z lewej strony i 73% z prawej- różnica 2% więc wszystko ok. Dodam że mam sprężyny Vogtland -40mm i oryginalne amortyzatory BMW; sprężyny może już nie są świeże bo mają przeszło 10 lat i są trochę skorodowane. W taj chwili zastanawiam się już nad wymianą sprężyn na H&R i amorów Koni STR.T no i do tego org. poduszki amortyzatorów. Jeśli macie podobny problem bądź rozwiązaliście podobną sytuację to piszcie a na pewno przyda się to wielu osobą. Z góry dzięki wszystkim. Pozdrawiam
Check my SCHWARZ Ssssssnake E46: https://e46forum.pl/e46-trumna-black-hella-sportsitze-by-6venom6-2170
- 6venom6
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 6 mar 10, 3:42
- BMW: M43TU b19
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Krosno
Sorry ale podobnego tematu nie było na tym forum (przynajmniej nie znalazłem bądź jest źle opisany). Geometrię muszę jeszcze sprawdzić. Co do "dzwona" to na pewno nie z tyłu; mocowania bez śladu ingerencji w naprawy bądź "Pana Stasia" i parę osób też już wchodziło pod auto lecz ile głów tyle pomysłów. Pytam głównie osób posiadających obniżone zawieszenie i około 17''-18'' koła; wówczas jest to najlepiej widoczne gdyż na 16'' problem jest prawie niezauważalny. W dziale "showroom" też na niektórych autach jest to widoczne. Sprawdźcie sami u siebie na równej powierzchni.sirek pisze:Kolego było niedawno o tym na forum. Po pierwsze zrób geometrie nadwozia.Dowiesz sie czy był dzwon. Po drugie auto mogło zaliczyc "strzała" w koło o którym nie wiedziałeś , nawet niezbyt mocnego. Zobacz dokłanie miejsca mocowania zawieszenia. ....
Check my SCHWARZ Ssssssnake E46: https://e46forum.pl/e46-trumna-black-hella-sportsitze-by-6venom6-2170
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 3265 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 9 Odpowiedzi
- 7042 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frącek
-
- 2 Odpowiedzi
- 3214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kai91
-
- 3 Odpowiedzi
- 2013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: merwi
-
- 6 Odpowiedzi
- 4490 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 4 Odpowiedzi
- 3686 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 5 Odpowiedzi
- 1537 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kotaphone
-
- 4 Odpowiedzi
- 3378 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michal559
-
- 1 Odpowiedzi
- 1865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: poklad
-
- 12 Odpowiedzi
- 5629 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112