[ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy

Wszystko związane z podkręcaniem wyglądu E46
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#61

Post autor: jarekrk »

O , dzięki za linka
a ty dowiedziałeś się coś nowego o smd co cie przekonało do tego?
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#62

Post autor: Spidi »

jarekrk pisze: Wszystkie ringi zamontowane w samochodach jeśli wcześniej nie były seryjnie montowane (lub na życzenie klienta) są zabronione według polskiego prawa drogowego. Nasi klienci którzy kupują ringi SMD używają ich również do jazdy dziennej z uwagi na ich świecenie oraz widoczność na drodze. W razie kontroli policja musiała by udowodnić że ringi w wskazanym modelu nie zostały zamontowane fabrycznie.
Jest to prawda ale nie do końca - zwykle Ringi podpiete jako postojowki nie stwarzają tylu problemów ani przy spotkaniach z mundurowymi ani w stacji diagnostycznej.
Nie mam jak teraz zacytowac podstawy prawnej(z komórki nadaje) ale z tego co pamietam chodzi głownie o to, ze przy postojowkach najważniejsze jest by nie zmieniać barwy światła - musi być "Biala". Oczywiście przy założeniu, ze świeca wyraźnie, są widoczne i w seryjnych lampach.
Żadne "tjuningowe"niebieskie, czerwone,zielone - zwykle białe.
Przy dziennych jest już wiecej szczegółowych wytycznych co do rozmieszczenia na aucie(odległość miedzy lampami, odległość od ziemi, homologacja do użytkowania jako DRL itp.) ponieważ te lampy maja zastępować tradycyjne światła mijania.

Ja bym sobie te SMD wstawil i nie przejmowal sie na zapas ale są poprostu brzydkie:/
Nie podoba mi się to słoneczko z diod a jeszcze jak pomyśle ile byłoby zabawy gdyby jedna z nich trzeba było wymienić(w Coupe po liftcie są klejone lampy) to dziękuje ale postoje...;))
Jak zrobią Ringi wyglądające jak CCFL i świecące jak SMD to sobie takie wstawie!:)

A jeszcze przy okazji - te SMD świeca cały czas taka sama mocą? Bo zdaje się włączając mijania powinny świecić mniej intensywnie...:/
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#63

Post autor: MARC »

Spidi pisze:
jarekrk pisze: Wszystkie ringi zamontowane w samochodach jeśli wcześniej nie były seryjnie montowane (lub na życzenie klienta) są zabronione według polskiego prawa drogowego. Nasi klienci którzy kupują ringi SMD używają ich również do jazdy dziennej z uwagi na ich świecenie oraz widoczność na drodze. W razie kontroli policja musiała by udowodnić że ringi w wskazanym modelu nie zostały zamontowane fabrycznie.
Jest to prawda ale nie do końca - zwykle Ringi podpiete jako postojowki nie stwarzają tylu problemów ani przy spotkaniach z mundurowymi ani w stacji diagnostycznej.
Nie mam jak teraz zacytowac podstawy prawnej(z komórki nadaje) ale z tego co pamietam chodzi głownie o to, ze przy postojowkach najważniejsze jest by nie zmieniać barwy światła - musi być "Biala". Oczywiście przy założeniu, ze świeca wyraźnie, są widoczne i w seryjnych lampach.
Żadne "tjuningowe"niebieskie, czerwone,zielone - zwykle białe.
Przy dziennych jest już wiecej szczegółowych wytycznych co do rozmieszczenia na aucie(odległość miedzy lampami, odległość od ziemi, homologacja do użytkowania jako DRL itp.) ponieważ te lampy maja zastępować tradycyjne światła mijania.

Ja bym sobie te SMD wstawil i nie przejmowal sie na zapas ale są poprostu brzydkie:/
Nie podoba mi się to słoneczko z diod a jeszcze jak pomyśle ile byłoby zabawy gdyby jedna z nich trzeba było wymienić(w Coupe po liftcie są klejone lampy) to dziękuje ale postoje...;))
Jak zrobią Ringi wyglądające jak CCFL i świecące jak SMD to sobie takie wstawie!:)

A jeszcze przy okazji - te SMD świeca cały czas taka sama mocą? Bo zdaje się włączając mijania powinny świecić mniej intensywnie...:/
SMD świecą z mocą ok. 70% po zastosowaniu modułu (w przypadku uruchomienia świateł mijania), inaczej tylko 100%.

Nie musisz się bać o wymianę poszczególnej diody... Ponieważ się ich nie wymienia jedynie cały ring.

Dla mnie ważny jest efekt świetlny a nie wizualny z 10cm od lamy.
Nie będę się w nią wpatrywał godzinami więc to że będą z bliska widoczne diody nie przeszkadza mi.
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#64

Post autor: Spidi »

MARC pisze: SMD świecą z mocą ok. 70% po zastosowaniu modułu (w przypadku uruchomienia świateł mijania), inaczej tylko 100%.

Nie musisz się bać o wymianę poszczególnej diody... Ponieważ się ich nie wymienia jedynie cały ring.

Dla mnie ważny jest efekt świetlny a nie wizualny z 10cm od lamy.
Nie będę się w nią wpatrywał godzinami więc to że będą z bliska widoczne diody nie przeszkadza mi.
To jak brać to moim zdaniem tylko z tym modułem! :good:
Co do wymiany - ktoś wspomniał, że lubią się przepalać te diody więc tak czy owak(wymiana doiody czy całego ringu) jest dość upierdliwa. :wink:
Dla mnie wygląd jest równie ważny dlatego ringi założyłem ze względów czysto estetycznych(taki mały detal który cieszy i nieco odmładza auto) - na xenonie autko też wygląda dobrze więc te mijania to nie taka znowu kara... Jednym słowem co kto lubi!? :good:
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#65

Post autor: adamusiek »

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#66

Post autor: MARC »

Ringi z pierwszej aukcji nie mają przetwornic, sprzedający pisze że są przystosowane do instalacji 12V

Ringi z drugiej aukcji są klasyczne czyli przetwornice (które dość często się psują) taśmy spinki itp.
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#67

Post autor: xlc »

W tych pierwszych zastosowane sa diody (jak sadze tylko 2 na poczatku i na koncu ringa,odpusc sobie takie ringi ,beda swiecily tak samo slabo jak seryjne w e39 )
Drugie to sa to ringi CCFL swieca dosc mocnym i jednolitym swiatlem.Jesli chodzi o awaryjnosc to czytalem ze podobno przetwornice lubia sie psuc ...ja natomist jezdze juz jakis czas na takich ringach i nic zlego sie nie dzieje.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#68

Post autor: adamusiek »

a jak je podłącze zamiast pozycji to nie będzie błędu na kompie ?
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#69

Post autor: xlc »

U mnie zadnego bledu nie ma przy podlaczonych CCFL'ach.Przed zakupem zadaj pytanie do sprzedajacego czy bedziesz mial blad czy nie...to wg.mnie najlepsze rozwiazanie. :)
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#70

Post autor: adamusiek »

widocznie czegoś nie doczytałem :pijemy:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning optyczny”