[ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy

Wszystko związane z podkręcaniem wyglądu E46
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#21

Post autor: jarekrk »

Klaku akurat jakoś średnio w tym linku co podałeś to wygląda

Turbo
+1 do białego + gwarancja:)
Ogólnie ja też do tej pory byłem za białymi tylko światło na drodze jest słabsze białe, no i w zimie czy deszczu dużo dużo dużo gorzej na białej żarówce widać drogę , niż z żółtego światła
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#22

Post autor: MARC »

klaku007 pisze:
MARC pisze:
jarekrk pisze:Które do czarnego pasują lepiej białe/zółte ?
Bardzo dobre pytanie.
Sam się zastanawiałem nad ew. montażem ringów, oraz nad kolorem.
Często widuję na drogach E46 z niebieskimi ringami... Wygląda to źle...
Wg. mnie jeżeli już się zdecyduje to raczej żółte wpadną...
Fajnie byłoby zobaczyć real foto
Moze inny kolor auta ale zólte ringi
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=7247&start=20
Powiem szczerze że świecą słabo i to bardzo...
Turbooo pisze:Ja uważam ,że jedyny słyszny kolor ringów to biały i nie ma co się zastanawiać nad żółtymi które według mnie postarzają auto ....


Widzę ,że Ty masz zwykłe lustra (bez xenonów) więc bierz białe a do tego od razu kupuj żarówki OSRAM COOL BLUE HYPER na mijania i na długie - gwarantuje ,że będziesz zadowolony z efektu :)
Co do białego to jest ładny, ale biały a nie niebieski... Po zdjęciach z allegro nie można nic wywnioskować... Sprzedawcy piszą że kolor to niby biały a na foto widać niebieską poświatę...
Dla mnie to jakieś nieporozumienie.

Firma LUMENA MOTO posiada w swojej ofercie CCFL za cenę 109zł oraz SMD 224zł które mogą służyć jako DRL.
Co o tym sądzicie??
Może ma ktoś zamontowane białe i zechciałby się pochwalić?
Jakie powinienem kupić ?
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#23

Post autor: jarekrk »

po czym oni stwierdzają ,że może służyć jako DRL ?
Przez to ,że mocniej świeci niż CCFL (wtedy włączamy te ringi tylko i jazda na miasto )?
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#24

Post autor: MARC »

jarekrk pisze:po czym oni stwierdzają ,że może służyć jako DRL ?
Przez to ,że mocniej świeci niż CCFL (wtedy włączamy te ringi tylko i jazda na miasto )?
Dokładnie tak.
Z tym że spotkałem się z opinią że na niektórych SMD istnieje "efekt różańca".
Dlatego poprosiłem sprzedającego o zdjęcia, lecz chciałem dla pewności również tu zapytać.
Ponadto sprzedawca zapewnia że ringi zawierają w kmp Opornik (dioda prostownicza na kablu) która pozwala na pracę przetwornic w
różnych zakresach napięcia 11,5-14 V w zależności od ładowania alternatora.
Jeżeli to by się zgadzało to przedmiot byłby wat swej ceny.
Turbooo
Bywalec forum
Posty: 554
Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole/Strzelce Opolskie

#25

Post autor: Turbooo »

jarekrk pisze:po czym oni stwierdzają ,że może służyć jako DRL ?
Przez to ,że mocniej świeci niż CCFL (wtedy włączamy te ringi tylko i jazda na miasto )?
Dokładnie tak, bo niby swięcą mocniej ( jednak żaden policjant jeśli będzie upierdliwy Ci tego nie przepuści jako DRL ) no i w zasadzie tak jest ale słyszałem ,że te diody lubią się przepalać a są one osadzone dość daleko od siebie i jeśli jedna się przepali to Twoja BeEmKa będzie wyglądać mało ciekawie można porównać to do tego gdybyś nie miał "dwójek" w uzębieniu :)
Obrazek
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#26

Post autor: jarekrk »

Turbo a ty gdzie kupiłeś swoje ccfly?
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#27

Post autor: MARC »

Turbooo pisze:
jarekrk pisze:po czym oni stwierdzają ,że może służyć jako DRL ?
Przez to ,że mocniej świeci niż CCFL (wtedy włączamy te ringi tylko i jazda na miasto )?
Dokładnie tak, bo niby swięcą mocniej ( jednak żaden policjant jeśli będzie upierdliwy Ci tego nie przepuści jako DRL ) no i w zasadzie tak jest ale słyszałem ,że te diody lubią się przepalać a są one osadzone dość daleko od siebie i jeśli jedna się przepali to Twoja BeEmKa będzie wyglądać mało ciekawie można porównać to do tego gdybyś nie miał "dwójek" w uzębieniu :)
Lubią się przepalać, ale... :D
Z tego co się orientowałem to są wymienne...
Teoretycznie każdy elektryk powinien sobie z tym poradzić...
Fajnie by było gdyby wypowiedział się ktoś kto je testował/stosował/stosuje lub sprzedaje albo ma coś wspólnego z nimi częściej niż 1/6miesięcy :D
Turbooo
Bywalec forum
Posty: 554
Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole/Strzelce Opolskie

#28

Post autor: Turbooo »

jarekrk pisze:Turbo a ty gdzie kupiłeś swoje ccfly?
Kupiłem je w Zabrzu w PROMCAR za 119 zł z tego co pamiętam , tutaj są ich przedmioty na allegro ale z tego co widzę to nie mają wystawionych ringów do e46 w tym momencie :

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=339003

MARC pisze:
Turbooo pisze:
jarekrk pisze:po czym oni stwierdzają ,że może służyć jako DRL ?
Przez to ,że mocniej świeci niż CCFL (wtedy włączamy te ringi tylko i jazda na miasto )?
Dokładnie tak, bo niby swięcą mocniej ( jednak żaden policjant jeśli będzie upierdliwy Ci tego nie przepuści jako DRL ) no i w zasadzie tak jest ale słyszałem ,że te diody lubią się przepalać a są one osadzone dość daleko od siebie i jeśli jedna się przepali to Twoja BeEmKa będzie wyglądać mało ciekawie można porównać to do tego gdybyś nie miał "dwójek" w uzębieniu :)
Lubią się przepalać, ale... :D
Z tego co się orientowałem to są wymienne...
Teoretycznie każdy elektryk powinien sobie z tym poradzić...
Fajnie by było gdyby wypowiedział się ktoś kto je testował/stosował/stosuje lub sprzedaje albo ma coś wspólnego z nimi częściej niż 1/6miesięcy :D
Średnia przyjemność zdejmować co jakiś czas klosz po to żeby to wymieniać ale Twoja decyzja :)

Osobiście wolę sprawdzone CCFL :)
Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#29

Post autor: MARC »

Turbooo pisze:Średnia przyjemność zdejmować co jakiś czas klosz po to żeby to wymieniać ale Twoja decyzja
Chyba lepiej zdjąć klosz (5min roboty) i wymienić diodę za gr. niż kupować cały ring za 50zł ?
Nie zrozum mnie źle... Ja nie jestem w 100% przekonany do SMD...
Na razie staram się znaleźć + i - jednych i drugich...
Turbooo pisze:Dokładnie tak, bo niby swięcą mocniej ( jednak żaden policjant jeśli będzie upierdliwy Ci tego nie przepuści jako DRL ) no i w zasadzie tak jest ale słyszałem ,że te diody lubią się przepalać a są one osadzone dość daleko od siebie i jeśli jedna się przepali to Twoja BeEmKa będzie wyglądać mało ciekawie można porównać to do tego gdybyś nie miał "dwójek" w uzębieniu
A niby CCFL jest legalny??
Nie można używać przetwornic.
Turbooo
Bywalec forum
Posty: 554
Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole/Strzelce Opolskie

#30

Post autor: Turbooo »

Tylko mi chodzi bardziej o to ,że jeśli SMD kosztują o 100 zł drożej a i tak nie są legalne tak jak i CCFL to po co przepłacać ? :)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning optyczny”