[E46 QP]brak reakcji po przekreceniu kluczyka stacyjki

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#11

Post autor: Młody90 »

dlatego na spokojnie spróbować wszystkiego co piszemy a pozniej bd sie myslec bo to tez takie wrozenie z fusów
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#12

Post autor: Adaśko »

paleta pisze:albo wrzuć auto na najwyższy bieg i ruszaj budą przód-tył. Też często pomaga na zawieszający się rozrusznik ;) Tym bardziej że w niektórych silnikach nie ma zbytnio dostępu do rozrusznika
Własnie jak przerzuce automatem w przód i znowu przekrece klucz tył to pali...Ale jakoś zwiazku nie widze .

Chyba kupię rózaniec ....bo powoli tracę cierpliwość. Wiem ...12 letnie auto....ale do cholery ...
OSA BMW

#13

Post autor: OSA BMW »

Jeżeli automat ustawiony masz na biegu to nie zakręci prawda?
Skoro jak pomerdasz wajcha i zalapuje to szukał bym przyczyny przy automacie
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#14

Post autor: Adaśko »

Zakręci, ale jest swiatełko w tunelu....
Wziąlem dzis nowy kluczyk /nie używany do tej pory/ Chyba problem zniknał.
Obstawiam kluczyk , baterie cokolwiek...Jutro zmierze poziom baterii itp
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#15

Post autor: Młody90 »

punkt dla mnie :Yahoo!:

spróbuj wymienić bateryjke ;)
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#16

Post autor: Adaśko »

jest mozliwośc sprawdzenia stanu baterii bez rozbierania kluczyka. Ponoć to wcale takie łatwe nie jest =@
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#17

Post autor: Młody90 »

przymo
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 7 lis 11, 15:38
BMW: e46 325i M54, e46 330Ci Cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SWD

#18

Post autor: przymo »

Akurat za to bateria nie odpowiada. Wcale jej nie musi być. Coś nie tak będzie z transporderem, moze upadl Ci kluczyk i sie w nim coś uszkodzilo, miałem ostanio abrdzo podobny przypadek.

A co do automatu to dźwignia musi być w pozycji P - parking, albo N - neutral aby odpalić auto.

Pozdro
Adaśko
Bywalec forum
Posty: 244
Rejestracja: 16 gru 13, 19:23
BMW: 325 CI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie

#19

Post autor: Adaśko »

kluczyk mam w oryginalnym skórzanym etui. Nie przypominam sobie faktu by kluczyk wyladował na kafelkach.
Coż może jak to mówią....starość q...wa starość.

Na szczęście mam jeszcze nowy klucz...zakładając ze ten przeżył 12 lat jakoś łatwiej patrzę w przyszłosć.

A tak na serio jutro poszukam odpowiedzi na pytanie dlaczego zamiana kluczyków usunęła problem zapalania...tzn co z tym kluczykiem nie hallo.

Ponoc nowy kluczyk to tysiak w plecy.
aaddriaannn
Bywalec forum
Posty: 451
Rejestracja: 7 kwie 10, 23:12
BMW: e46 330cd
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#20

Post autor: aaddriaannn »

bedziesz kiedys w Rybniku zabierz komplet kluczy to ten niedziałajacy uratuje.
Jak bedziesz chciał nowy klucz to tez Ci wykonam.
Jak cos to PW
Masz problem z kluczykiem BMW ? a może chciałbyś dorobić nowy kluczyk ? Chętnie pomogę

INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”