[e46] Pytanie o S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
martin_deluxe
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 20 mar 11, 0:11
BMW: 2.0 n 42 CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: FG

#1

Post autor: martin_deluxe »

Witam,
mam pytanie mam seryjne S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS czyli grubszy stabilizatory inne sprezyny i amortyzatory ,nie umiem odpowiedziec na pytanie czy auto stoi nizej od serii,
probuje jednak rozwiazac problem ,do tyłu wstawiłem nizsze sprezynki jakies -30 i teraz jest pięknie ,przód stoi lekko wyzej czy jest opcja ze podejda sprezyny np weitec do przodu ( bo mam do kupienia) na te moje amortyzatory S 266A ? czym ogolnie rozni sie sprezyna seryjna od mojej?
Awatar użytkownika
Robik-m
Bywalec forum
Posty: 645
Rejestracja: 1 sie 09, 8:58
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: E46 elite-group

#2

Post autor: Robik-m »

Auto na pewno stoi niżej ponieważ amortyzator M-pakietowy jest o 2 cm krótszy. Sprężyny weitec powinny pasować.
lebara108
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 9 kwie 13, 22:46
BMW: E46 328CI 225/40/18 conti sport contact 5
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: GDANSK

#3

Post autor: lebara108 »

hej,
wiem że temat stary ale odświeże.
mam takie pytanie,jaka jest różnica między sportowym dostosowaniem podwozia S226A tak jak w temacie,
a zawieszeniem bez tego dostosowania?
nie chodzi mi o ogól w jednym zdaniu lecz dokładną dpowiedz.
Czy w każdym zawieszeniu S226A jest fabrycznie montowana rozpórka dolna z przodu ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”